Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 44_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456
OBDOBJA 44 potovanje in mladina, družba, delo. Negativna polariteta zajema sicer nezanemarljivih 19 %, vendar ima heterogeno distribucijo: strah, jeza in gnus skupaj zajemajo zgolj 16 % pojavnic in se združujejo pri istih avtorjih, pri katerih so pogoste teme avtoriteta, patriarhalna ali družbena vloga in minljivost. Literatura BLEI, David M., 2012: Probabilistic Topic Models. Communications of the ACM LV/4. 77–84. https://doi.org/10.1145/2133806.2133826 DAELEMANS, Walter, FIŠER, Darja, FRANZA, Jasmin, KRANJČIĆ, Denis, LEMMENS, Jens, LJUBEŠIĆ, Nikola, MARKOV, Ilia, POPIČ, Damjan, 2020: The LiLaH Emotion Lexicon of Croatian, Dutch and Slovene. Slovenian language resource repository CLARIN.SI. http://hdl.handle.net/11356/1318 HLADNIK, Miran, 2008: Kako selimo slovensko književnost na splet. Mateja Pezdirc Bartol (ur.): Slovenski jezik, literatura, kultura in mediji. 44. seminar slovenskega jezika, literature in kulture. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete. HLADNIK, Miran, POLAJNAR, Jernej, 2016: Wikiji v izobraževanju: po desetih letih izkušenj. Andragoška spoznanja XX/4. 73–83. http://dx.doi.org/10.4312/as.22.4.7383 HLADNIK, Miran, 2022: Wikivirovo berilo. Alenka Žbogar (ur.): Branje v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi. 58. seminar slovenskega jezika, literature in kulture. Ljubljana: Založba Univerze v Ljubljani. 17–24. https://doi.org/10.4312/SSJLK.58.1724 LOGAR, Nataša, LJUBEŠIĆ, Nikola, 2013: Gigafida in slWaC: tematska primerjava. Slovenščina 2.0 I/1. 78–110. https://doi.org/10.4312/slo2.0.2013.1.78110 MOHAMMAD, Saif, YANG, Tony, 2011: Tracking Sentiment in Mail: How Genders Differ on Emotional Axes. Proceedings of the 2nd Workshop on Computational Approaches to Subjectivity and Sentiment Analysis (WASSA 2.011). Portland, Oregon: Association for Computational Linguistics. 70–79. https://aclanthology.org/W111709.pdf PLUTCHIK, Robert, 2001: The Nature of Emotions: Human Emotions Have Deep Evolutionary Roots, a Fact That May Explain Their Complexity and Provide Tools for Clinical Practice. American Scientist LXXXIX/4. 344–350. http://www.jstor.org/stable/27857503 278