Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 44_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456
OBDOBJA 44 Prispevek je nastal v okviru raziskovalnega programa Akademije za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani Gledališke in medumetnostne raziskave (P60376), ki ga financi ra Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije (ARIS). Literatura CANKAR, Ivan, 2025: Za narodov blagor. Ljubljana: SNG Drama (Gledališki list SNG Drama Ljubljana CIV/4). 25−64. CERAR, Barbara, 2025 (neobjavljeno): Osebna korespondenca z igralko. 13. 4. 2025. JORDAN, Branko, 2025 (neobjavljeno): Osebna korespondenca z igralcem. 8. 4. 2025. KATNIĆ BAKARŠIĆ, Marina, POŽGAJ HADŽI, Vesna, 2012: Didaskalije u savremenoj slovenskoj drami. Mateja Pezdirc Bartol (ur.): Slovenska dramatika. Obdobja 31. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 127−137. https://centerslo.si/wpcontent/uploads/2015/10/31Katnic.pdf KRNETIĆ, Benjamin, 2025 (neobjavljeno): Osebna korespondenca z igralcem. 2. 4. 2025. LUKAN, Blaž, 2001: Drama se ne piše, drama se dela. Intervju z Dušanom Jovanovićem. Literatura XIII/118. 71‒92. LUKAN, Blaž, 2022: Tega teksta nikoli ni bilo. Vse je samo fikcija. Gledališka sinteza. Razprave o drami, gledališču in performansu. Ljubljana: Založba Univerze v Ljubljani. 215–227. https://doi.org/10.4312/9789612970550 MAHNIČ, Joža, 1956/57: Slog in ritem Cankarjeve proze. Jezik in slovstvo II/3. 97−104. MORAVEC, Dušan, 1974: Slovensko gledališče Cankarjeve dobe (1892−1918). Ljubljana: Cankarjeva založba. OREL, Barbara, 2023: Prekinitve s tradicijo v slovenskih uprizoritvenih umetnostih 1966‒2006. Ljubljana: Založba Univerze v Ljubljani. https://doi.org/10.4312/9789612971892 PAVIS, Patrice, 1997: Gledališki slovar. Ljubljana: Mestno gledališče ljubljansko (Knjižnica Mestnega gledališča ljubljanskega, 124) PAVIS, Patrice, 2008: Teze za analizo dramskega teksta. Petra Pogorevc, Tomaž Toporišič (ur.): Drama, tekst, pisava. Ljubljana: Mestno gledališče ljubljansko (Knjižnica Mestnega gledališča ljubljanskega, 148). 117‒149. PEZDIRC BARTOL, Mateja, 2016: Navzkrižja svetov: študije o slovenski dramatiki. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani (Zbirka Razprave FF). https://doi.org/10.4312/9789610605157 PODBEVŠEK, Katarina, 2010: Spreminjanje odrske govorne estetike v slovenskem gledališču 20. stoletja. Barbara Sušec Michieli, Blaž Lukan, Maja Šorli (ur.): Dinamika sprememb v slovenskem gledališču 20. stoletja. Ljubljana: Akademija za gledališče, radio, film in televizijo, Maska. 195−239. PODBEVŠEK, Katarina, 2017: Govornost literarnih besedil. Maribor: Aristej. UBERSFELD, Anne, 2002: Brati gledališče. Ljubljana: Mestno gledališče ljubljansko (Knjižnica Mestnega gledališča ljubljanskega, 135). VITEZ, Primož, 2012: Gledališki govor kot jezikovna iluzija. Mateja Pezdirc Bartol (ur.): Slovenska dramatika. Obdobja 31. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 353−359. https://centerslo.si/wpcontent/uploads/2015/10/31Vitez.pdf ZAJC, Ivana, 2016: Sodobne spremembe didaskalij: Primer besedil Simone Semenič. Jezik in slovstvo LXI/3–4. 151−162. https://doi.org/10.4312/jis.61.34.151162 ZAJC, Ivana, 2017: Konvencija didaskalij: zgodovinske oblike, tipologije, opredelitve in sodobne subverzije. Jezik in slovstvo LXII/1. 69‒79. https://doi.org/10.4312/jis.62.1.6978 ZAJC, Ivana, 2021: Subjektivnost, pripovednost, kršenje pravil: nove didaskalije za novo dramatiko. Petra Pogorevc, Tomaž Toporišič (ur.): Drama, tekst, pisava 2. Ljubljana: Mestno gledališče ljubljansko (Knjižnica Mestnega gledališča ljubljanskega, 178). 183–199. 267