Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 44_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456
OBDOBJA 44 BERGMAN DEITCHER, Deborah, ARAM, Dorit, KHALAILYSHAHADI, Mabsam, DWAIRY, Mona, 2021: Promoting Preschoolers’ MentalEmotional Conceptualization and Social Understanding: A Shared BookReading Study. Early Education and Development XXXII/4. 501– 515. https://doi.org/10.1080/10409289.2020.1772662 (dostop 2. 4. 2025) GRØVER, Vibeke, SNOW, Catherine E., EVANS, Leigh, STRØMME, Hilde, 2023: Overlooked Advantages of Interactive Book Reading in Early Childhood? A Systematic Review and Research Agenda. Acta Psychologica 239. https://doi.org/10.1016/j.actpsy.2023.103997 IORDANOU, Christiana, MATTOCK, Karen, 2022: Where the Wild Things Are: Understanding of Emotions in a Picture Book. Education L/5. 627–639. https://doi.org/10.1080/03004279.2021.1882526 KAVČIČ, Tina, FEKONJA, Urška, 2020: Čustveni razvoj v zgodnjem otroštvu. Ljubica Marjanovič Umek, Maja Zupančič (ur.): Razvojna psihologija: 2. zvezek. 2. dopolnjena in razširjena izdaja. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 393–412. KERMAUNER, Aksinja, 2022: O miški, ki je oklofutala medveda. Dob: Miš. KORDIGEL ABERŠEK, Metka, 2008: Didaktika mladinske književnosti. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo. KORDIGEL ABERŠEK, Metka, JAMNIK, Tilka, 1999: Književna vzgoja v vrtcu. Ljubljana: DZS. LEŠNIK JERAS, Irina, 2024: Gledališki učni pristopi in njihova aplikacija v komunikacijski pouk književnosti v osnovni šoli. Sodobna pedagogika LXXV/2. 91–108. LI, Xinqi, 2023: Emotion Understanding, Expression, and Regulation in Early Childhood. Journal of Education, Humanities and Social Sciences 15. 25–30. https://doi.org/10.54097/ehss.v15i.9055 MARJANOVIČ UMEK, Ljubica, FEKONJA, Urška, HACIN BEYAZOGLU, Kaja, 2022: Skupno branje odraslih in otrok: Otrokov vstop v svet domišljije, čustev, besed in zgodb. Ljubljana: Mladinska knjiga. MLAKAR ČRNIČ, Ida, 2004: Kako sta Bibi in Gusti preganjala žalost. Radovljica: Didakta. NIKOLAJEVA, Maria, 2013: Picturebooks and Emotional Literacy. The Reading Teacher LXVII/4. 249–254. NIKOLAJEVA, Maria, 2018: Emotions in Picturebooks. Bettina KümmerlingMeibauer (ur.): The Routledge Companion to Picturebooks. Oxon, New York: Routledge. 110–118. PEZDIRC BARTOL, Mateja, 2024: Izražanje čustva žalosti v sodobnih slikanicah. Primerjalna književnost XLVII/1. 131–144. https://doi.org/10.3986/pkn.v47.i1.08 SCHOPPMANN, Johanna, SEVERIN, Franziska, SCHNEIDER, Silvia, SEEHAGEN, Sabine, 2023: The Effect of Picture Book Reading on Young Children’s Use of an Emotion Regulation Strategy. PLoS ONE XVIII/8: e0289403. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0289403 SENDACK, Maurice, 2013: Tja, kjer so zverine doma. Ljubljana: Mladinska knjiga. SKUBIC, Darija, PODOBNIK, Uršula, 2018: Prepričanja vzgojiteljev o rabi slikanice brez besedila v vrtcu. Jezik in slovstvo LXIII/4. 17–31. SMRTNIK VITULIĆ, Helena, 2007: Čustva in razvoj čustev. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani. STROUSE, Gabrielle A., NYHOUT, Angela, GANEA, Patricia A., 2018: The Role of Book Features in Young Children’s Transfer of Information from Picture Books to RealWorld Contexts. Frontiers in Psychology 9. 299–131. https://www.frontiersin.org/journals/psychology/articles/10.3389/ fpsyg.2018.00050/full/ (dostop 2. 4. 2025) VELTHUIJS, Max, 2004: Žabec je žalosten. Ljubljana: Mladinska knjiga. ZORMAN, Barbara, 2017: Čustvena nalezljivost: Analiza na primerih izbranih slovenskih slikanic. Sodobnost LXXXI/11. https://www.sodobnost.com/barbarazormancustvenanalezljivost2/ (dostop 2. 4. 2025) ZUPANČIČ, Maja, 2020: Razvoj čustev in temperamenta ter osebnost v obdobjih dojenčka in malčka. Ljubica Marjanovič Umek, Maja Zupančič (ur.): Razvojna psihologija: 1. zvezek. 2. dopolnjena in razširjena izdaja. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 257–286. 157