Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 44_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456
OBDOBJA 44 poskrbi, da to izvejo vsi prebivalci gozda in naslednje jutro je pred ježevimi vrati dolga vrsta živali, ki čakajo, da jih objame. 5 Zaključek Najrazličnejša čustva lahko izražajo tudi različne slikanice, ki jih otroku predstavi mo na njemu naklonjen in razumljiv način v pisani besedi in s spremljajočimi ilustraci jami. Otroci imajo ob branju zgodb, listanju slikanic ali pogovoru o zgodbah možnost, da paleto čustev prepoznajo pri sebi ali bližnjih. Slikanice s toplimi, nagovarjajočimi temami so odlična priložnost, da se odrasli pogovarjamo z otroki o čustvih in smo jim opora v iskanju pravega načina soočanja z njimi. Viri BAUER, Jana, ŠKERL, Peter, 2022: Kako objeti ježa. Ljubljana: KUD Sodobnost. BRACKEN, Beth, BELL, Jennifer, 2018: Sramežljivi Staš in govorni nastop. Celje: Celjska Mohorjeva družba. COHENJANCA, Irene, QUARELLO, Maurizio A. C., 2012: Tudi drevesa jokajo. Ljubljana: Novi svet. GASSMAN, Julie, HORNE, Sarah, 2018: Dobiš, kar dobiš, pa brez trmarjenja! Celje: Celjska Mohorjeva družba. van HEST, Pimm, DIJKSTRA, Aron, 2018: Na begu. Celje: Celjska Mohorjeva družba. JONES, Christianne, BATUZ, Christine, 2018: Živijo, adijo, na laži te vedno dobijo. Celje: Celjska Mohorjeva družba. JONES, Christianne, WATSON, Richard, 2018: Lara Kosmulja, mala klepetulja. Celje: Celjska Mohorjeva družba. KODRIČ FILIPIČ, Neli, STEPANČIČ, Damjan, 2011: Ali te lahko objamem močno. Ljubljana: Mladinska knjiga. MCBRATNEY, Sam, JERAM, Anita, 2009: A veš, koliko te imam rad. Ljubljana: Mladinska knjiga. NEßHÖVER, Nanna, SOMMER, Eleanor, 2022: Kako premagam jezo. Izola: Grlica. Literatura BROOKS, Felicity, FERRERO, Mar, 2022: Vse o čustvih. Ljubljana: Grafenauer založba. HARAMIJA, Dragica, BATIČ, Janja, 2013: Poetika slikanice. Murska Sobota: Podjetje za promocijo kulture FrancFranc. HARAMIJA, Dragica, BATIČ, Janja, 2019: Slikanice v prvem starostnem obdobju. Sonja Čotar Konrad (ur.): Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem. 245–262. KAVČIČ, Tina, FEKONJA, Urška, 2009: Čustveni razvoj v zgodnjem otroštvu. Ljubica Marjanovič Umek (ur.): Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 334–349. KOBE, Marjana, 2004: Uvodna beseda o slikanici. Otrok in knjiga XXXI/59. 41−42. KOMPARE, Alenka idr., 2012: Uvod v psihologijo. Učbenik za psihologijo v 2. letniku gimnazij in srednjih strokovnih šol. Ljubljana: DZS. MARJANOVIČ UMEK, Ljubica, FEKONJA PEKLAJ, Urška, LEŠNIK MUSEK, Petra, KRANJC, Simona, 2002: Otroška literatura kot kontekst za govorni razvoj predšolskega otroka. Psihološka obzorja XI/1. 51−64. MARJANOVIČ UMEK, Ljubica, FEKONJA, Urška, HACIN BEYAZOGLU, Kaja, 2020: Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. MENENDEZPONTE, Maria, ABBOT, Judi, 2022: Pisani svet čustev. Ljubljana: Rokus Klett. PEŠTAJ, Martina, KOŠIR, Ana 2021: Moja čustva, tvoja čustva. Ljubljana: Mladinska knjiga. 125