Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 41_za listanje:
Print
Print Page
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360
Simpozij OBDOBJA 41 Literatura BASSNET, Susan, GRUNDY, Peter, 1993: Language through Literature. Longman: Harlow. BEŠTER, Marja, ČRNIVEC, Ljubica (ur.), 1996: Povej naprej. Priročnik metodičnih dejavnosti za pouk slovenščine kot drugega/tujega jezika. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovanske jezike in književnosti Filozofske fakultete. COLLIE, Joanne, SLATER, Stephen, 1987: Literature in the Language Classroom. A resource book of ideas and activities. Cambridge: Cambridge University Press. 1 CULLER, Jonathan, 2004 ( 1975): Structuralist Poetics: Structuralism, linguistics and the study of literature. London, New York: Routledge. Dodatek k SEJU = Commom European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment. Companion volume, 2020. Strasbourg: Council of Europe Publishing. https://rm.coe.int/ common-european-framework-of-reference-for-languages-learning-teaching/16809ea0d4 (dostop 20. 6. 2022) DUFF, Alan, MALEY, Alan, 2007: Literature. Oxford: Oxford University Press (Resource Book for Teachers). FERBEŽAR, Ina, 2012: Razumevanje in razumljivost besedil. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. FERBEŽAR, Ina, 2016: Kako realno je idealno? O konceptu avtentičnosti pri pouku slovenščine ob Toporišičevem Zakaj ne po slovensko. Erika Kržišnik, Miran Hladnik (ur.): Toporišičeva Obdobja. Obdobja 35. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 489–496. GROSMAN, Meta, 1974: Branje pesmi v tujem jeziku. Jezik in slovstvo XX/2–3. 60‒66. GROSMAN, Meta, 2004: Ali je književnost pri pouku slovenščine kot tujega jezika lahko zanimiva? Jezik in slovstvo XLIX/3–4. 123–132. HANAUER, David, 1997: Poetry reading in the second language classroom. Language Awareness VI/1. 2–16. HANAUER, David Ian, 2003: Multicultural moments in poetry: the importance of the unique. Canadian Modern Language Review/La Revue candienne des langues vivantes LX/1. 69–87. JAKOBSON, Roman, 1989: Lingvistični in drugi spisi. Ljubljana: ŠKUC, Filozofska fakulteta (Zbirka Studia humanitatis). KLEMEN, Matej, 2022 (v tisku): Obravnava klasičnih literarnih besedil pri pouku slovenščine kot tujega jezika: na primeru besedil Ivana Cankarja. Jezik in slovstvo. KRAKAR VOGEL, Boža, 1997: Književno besedilo v lektoratu slovenščine za tujce. Marja Bešter (ur.): Skripta 1. Zbornik za učitelje slovenščine kot drugega/tujega jezika. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovanske jezike in književnosti Filozofske fakultete. 35–51. KRAMSCH, Claire, KRAMSCH, Olivier, 2000: The avatars of literature in language study. The Modern Language Journal LXXXIV/1. 553–573. LAZAR, Gillian, 1993: Literature and Language Teaching: A guide for teachers and trainers. Cambridge: Cambridge University Press. LEUBNER, Martin, SAUPE, Anja, 2008: Textverstehen im Literaturunterricht und Aufgaben. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren. LOVROVIĆ, Leonarda, KOLEGA, Cathy-Theresa, 2021: Teaching culture through reading literature in English language teaching. English Language and Teaching XVIII/2. 185–203. MCKAY, Sandra Lee, 2014: Literature as content for language teaching. Marianne Celce-Murcia, Donna M. Brinton, Marguerite Ann Snow (ur.): Teaching English as a Second or Foreign Language. Boston: National Geographic Learning. 488–500. NOVAK POPOV, Irena, 1998: Pouk književnosti v lektoratu slovenščine. Marja Bešter (ur.): Skripta 2. Zbornik za učitelje slovenščine kot drugega/tujega jezika. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/ tuji jezik pri Oddelku za slovanske jezike in književnosti Filozofske fakultete. 7–26. 87