Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 41_za listanje:
Print
Print Page
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360
Simpozij OBDOBJA 41 Viri in literatura ADAMS, Paul, 2006: Exploring social constructivism: theories and practicalities. Education 3-13 XXXIV/3. 243–257. CAVAION, Irina Moira, 2019: Priročnik didaktike jezikov v stiku: učenje in poučevanje sosedskih jezikov ob čezmejnem povezovanju. Koper: Znanstveno-raziskovalno središče, Annales. https://www.zrs-kp.si/ wp-content/uploads/2020/05/Cavaion_Prirocnik_SLO_2019_SPLET.pdf CAVAION, Irina Moira, 2020a: Najstniki, stiki in sosedski jeziki: uvodna študija k didaktiki jezikov v stiku. Koper: Znanstveno-raziskovalno središče, Annales. CAVAION, Irina Moira, 2020b: Italian in the mainstream schools of the bilingual border area of the Slovenian coast: language policy, teachers’ perspectives and a vision for the future. International multilingual research journal XIV/2. 130–145. CAVAION, Irina Moira, 2022a: Teaching and learning the language of the neighbour country: tools for mainstream primary education in the Slovenian-Italian border area. Zeitschrift für interkulturellen Fremdsprachenunterricht XXVII/1. 81–103. CAVAION, Irina Moira, 2022b: Slovene as a minority and foreign language in Italian mainstream schools in the province of Trieste. Razprave in gradivo: revija za narodnostna vprašanja 88. 27–47. CERGOL, Jadranka, 2020: Imagologia di frontiera: il caso di Trieste. Folia linguistica et litteraria 30. 93–107. ČOK, Lucija, 2009: Izobraževanje za dvojezičnost v kontekstu evropskih integracijskih procesov: učinkovitost dvojezičnih modelov izobraževanja v etnično mešanih okoljih Slovenije. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Založba Annales: Zgodovinsko društvo za južno Primorsko. DAHL, Karin, 1994: Towards a social constructivist reconceptualization of intrinsic motivation for literacy meaning. Journal of Reading Behaviour XXVI/2. 139–158. EDUKA2. www.EDUKA2.eu (dostop 20. 9. 2022) GIRARDET, Hilde, 2004: Spiegare i fenomeni storici. Clotilde Pontecorvo idr. (ur.): Discutendo si impara. Interazione sociale e conoscenza a scuola. Roma: Carocci. 235–254. GIRARDET, Hilde, FASULO, Alessandra, 2004: I bambini riscrivono la storia: la costruzione del punto di vista. Clotilde Pontecorvo idr. (ur.): Discutendo si impara. Interazione sociale e conoscenza a scuola. Roma: Carocci. 99–131. HOZJAN, Dejan, 2004: Možnosti indoktrinacije učencev v polju socialnega konstruktivizma. Barica Marentič Požarnik (ur.): Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev. Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete. 209–219. KUMARAVADIVELU, Bala, 2006: Understanding Language Teaching: From Method to Postmethod. Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates. LIU, Chu Chih, CHEN, I Ju (Crissa), 2010: Evolution of Constructivism. Contemporary Issues in Educational Research III/4. 63–66. MIKOLIČ, Vesna, 2016: Ethnic identity and intercultural awareness in modern language teaching: Tilka model for ethnic conlficts avoidance. Hauppauge: Nova Science Publishers. PERTOT, Susanna, KOSIC, Marianna, 2014: Jeziki in identitete v precepu: mišljenje, govor in predstave o identiteti pri treh generacijah maturantov šol s slovenskim učnim jezikom v Italiji. Trst: Slovenski raziskovalni inštitut SLORI. Priporočila = Priporočila sveta EU z dne 22. maja 2018 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje. Uradni list Evropske unije LXI/C 189/11. Na spletu. SMOLEJ, Tone, 2012: Podoba tujega v slovenski književnosti. Podoba Slovenije v tuji književnosti: imagološko berilo. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. ŠIROK, Kaja, 2012: Kalejdoskop goriške preteklosti: zgodbe o spominu in pozabi. Ljubljana: Založba ZRC. 348