Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 41_za listanje:
Print
Print Page
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360
Simpozij OBDOBJA 41 V prihodnje želimo metodologijo priprave stopenjskih beril izpopolniti in smernice na stopnji A2 dopolniti s smernicami za druge stopnje. Nadgraditi želimo metodologijo določanja stopnje besedišča in pripraviti zamejene sezname besedišča za posamezne stopnje z namenom, da se v zbirki na isti stopnji uporablja besedišče iz istega nabora, s katerim se bo torej bralec pri branju različnih knjig srečeval večkrat. Ob tem pa bi bilo treba tudi raziskati predvidljivost poznavanja besed v besednih družinah med uporabniki SDTJ. Analizirati želimo, kako bralci sprejemajo stopenjska berila, in tudi raziskati, kako vplivajo na razvoj jezikovne zmožnosti v SDTJ. Glavni izziv pa bo poskrbeti za redno izhajanje novih in zanimivih beril na različnih stopnjah. Literatura BASSETT, Jenifer, 2015: A series editor’s view (1). Extensive reading. Oxford: Oxford University Press. BOWLER, Bill, PARMINTER, Sue, 2015: A series editor’s view (2). Extensive reading. Oxford: Oxford University Press. DAY, Richard R., 2015: Extensive reading: the background. Extensive reading. Oxford: Oxford University Press. DAY, Richard R., BAMFORD, Julian, 1998: Extensive Reading in the Second Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. DAY, Richard, BAMFORD, Julian, 2002: Top Ten Principles for Teaching Extensive Reading. Reading in a Foreign Language XIV/2. 136–141. Desetnica = Desetnica, Povodni mož, Lepa Vida, 2021. Priredili Tjaša Alič, Tina Jugović, Matej Klemen, Magda Lojk. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. Dodatek k SEJU = Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment. Companion Volume, 2020. Strasbourg: Council of Europe Publishing. https://rm.coe.int/ common-european-framework-of-reference-for-languages-learning-teaching/16809ea0d4 HARAMIJA, Dragica, KNAPP, Tatjana, 2019: Lahko je brati: Lahko branje za strokovnjake. Podgorje pri Slovenj Gradcu: Zavod RISA. HILL, David R., 2001: Survey. Graded readers. ELT Journal LV/3. 300–324. HONEYFIELD, John, 1977: Simpliifcation. TESOL Quarterly XI/4. 431–440. HU, Marcella, NATION, Paul, 2000: Unknown Vocabulary Density and Reading Comprehension. Reading in a Foreign Language XIII/1. 403–431. KAVČIČ, Patricija, 2021: Učenje in poučevanje slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji. Diplomsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta. KNEZ, Mihaela idr., 2021: Evalvacija modelov učenja in poučevanja slovenščine kot drugega jezika za učence in dijake, ki jim slovenščina ni materni jezik. Zaključno poročilo. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik. LAUFER, Batia, SIM, Donald D., 1985: Measuring and explaining the reading threshold needed for English for academic purposes texts. Foreign Language Annals XVIII/5. 405–411. LEVSTIK, Fran, 2021: Martin Krpan. Priredili Boštjan Božič, Jernej Ključevšek, Ivana Petric Lasnik, Petra Seitl. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. MEARA, Paul, MIRALPEIX, Imma, 2016: Tools for Researching Vocabulary. Bristol, Blue Ridge Summit: Multilingual Matters. MILTON, James, ALEXIOU, Thomaï, 2010: Developing a vocabulary size test in Greek as a foreign language. Angeliki Psaltou - Joycey, Marina Mattheoudakis (ur.): Advances in Research on Language Acquisition and Teaching: Selected Papers. Thessaloniki: Greek Applied Linguistics Association. 307–318. 182