Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 41_za listanje:
Print
Print Page
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360
Simpozij OBDOBJA 41 KAVČIČ, Patricija, 2021: Učenje in poučevanje slovenščine kot drugega in tujega jezika v Sloveniji. Diplomsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta. KILGARRIFF, Adam, BAISA, Vít, BUŠTA, Jan, JAKUBÍČEK, Miloš, KOVÁŘ, Vojtěch, MICHELFEIT, Jan, RYCHLÝ, Pavel, SUCHOMEL, Vít, 2014: The Sketch Engine: ten years on. Lexicography 1. 7–36. KNEZ, Mihaela, FERBEŽAR, Ina, KERN ANDOLJŠEK, Damjana, STABEJ, Marko, 2021: Evalvacija modelov učenja in poučevanja slovenščine kot drugega jezika za učence in dijake, ki jim slovenščina ni materni jezik. Zaključno poročilo. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik. KOKKINAKIS, Soife Johansson, VOLODINA, Elena, 2011: Corpus-based approaches for the creation of a frequency based vocabulary list in the EU project KELLY–issues on reliability, validity and coverage. Iztok Kosem, Karmen Kosem (ur.): Electronic lexicography in the 21st century: new applications for new users. Proceedings of eLex 2011. Ljubljana: Trojina. 129–139. KOREN, Teja, 2018: Priprava poskusnega korpusa učbenikov za učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika. Magistrsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta. LUTAR, Mateja, 2017: Učbeniki Centra za slovenščino kot drugi in tuji jezik in Skupni evropski jezikovni okvir. Stephanos 3. 45–53. LUTAR, Mateja, 2019: Učbeniki za poučevanje slovenščine kot drugega in tujega jezika. Prispevek na 3. mednarodni znanstveni konferenci Slavistični znanstveni premisleki, Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju, Maribor, 20. 11. 2019. MILTON, James, 2010: The development of vocabulary breadth across the CEFR levels. Inge Bartning, Maisa Martin, Ineke Vedder (ur.): Communicative Proifciency and Lingustic Development: intersections between SLA and language testing research. Eurosla. 211–231. PIRIH SVETINA, Nataša, 2016: Preživetvena raven za slovenščino: za potrebe programa Opismenjevanje v slovenščini za odrasle govorce drugih jezikov. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik. https://centerslo.si/wp-content/uploads/2016/07/IC_Prezivetvena_2016.pdf PIRIH SVETINA, Nataša, RIGLER ŠILC, Katarina, LAVRIČ, Marjana, FERBEŽAR, Ina, JERMAN, Tanja, 2004: Preživetvena raven v slovenščini. Krakov: TAiWPN Universitas. POLLAK, Senja, ARHAR HOLDT, Špela, KREK, Simon, ROBNIK-ŠIKONJA, Marko, 2020: Reference List of Slovene Frequent Common Words. Slovenian language resource repository CLARIN.SI. http://hdl.handle.net/11356/1346 Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenjevanje, 2011. Ljubljana: Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Urad za razvoj šolstva. STRITAR KUČUK, Mojca, 2020: Modul Leto plus – prvi korak do korpusa slovenščine kot tujega jezika. Darja Fišer, Tomaž Erjavec (ur.): Zbornik konference Jezikovne tehnologije in digitalna humanistika 2020. Ljubljana: Inštitut za novejšo zgodovino. 131–135. http://nl.ijs.si/jtdh20/pdf/ JT-DH_2020_StritarKucuk_Modul-Leto-plus%e2%80%93prvi-korak-do-korpusa-slovenscine-kot- tujega-jezika.pdf Delo podpira iniciativa CLARIN.SI. Projekt Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne zmožnosti (J7-3159) in programa Jezikovni viri in tehnologije za slovenski jezik (P6-0411) ter Tehnologije znanja (P2-0103) soifnancira Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije iz državnega proračuna. 174