Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 41_za listanje:
Print
Print Page
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360
Simpozij OBDOBJA 41 5 Sklep V prispevku je na podlagi literarnega besedila prikazan kontrastivno-induktivni uvod v glagolski vid z velikim deležem vaj, pri čemer je glavni poudarek na vsebini in pomenu. V pripravi je vadnica za učenje glagolskega vida pri pouku slovenščine kot tujega jezika za nemško govoreče. Vadnica vključuje literarna in tematsko vzporedna praktičnosporazumevalna besedila. Viri in literatura AEBLI, Hans, 1983: Zwölf Grundformen des Lehrens. Stuttgart: Klett-Cotta. BRDAR-SZABÓ, Rita, 2001: Kontrastivität in der Grammatik. Helbig Gerhard, Lutz Götze, Gert Henrici, Hans-Jürgen Krumm (ur.): Deutsch als Fremdsprache. Berlin, New York: Walter de Gruyter. 195–204. BUTZKAMM, Wolfgang, 2002: Psycholinguistik des Fremdsprachenunterrichts. Von der Muttersprache zur Fremdsprache. Tübingen: A. Francke Verlag & UTB. DORA, Milena, 2014: Da je dekle srednjega spola, mu ne gre v glavo. Dnevnik 30. 7. 2014. https://www.dnevnik.si/1042676488 (dostop 4. 7. 2022) ERHART, Martina, JENKO, Elizabeta, ORAŽE, Štefan, 2019: si.novinor/a: didaktična igra za učenje slovenščine kot tujega jezika s posebnim poudarkom na jeziku javne domene. Hotimir Tivadar (ur.): Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest. Obdobja 38. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 457–464. HONZAK JAHIĆ, Jasna, 2014: Slovenščina ni težka. Praha: Univerzita Karlova v Praze. JENKO, Elizabeta, 2018: Alle Wege führen zur Morphologie – Blitzlichter aus der Praxis. Anke Bergman, Olga Caspers, Wolfgang Stadler (ur.): Didaktik der slawischen Sprachen. Beiträge zum 1. Arbeitskreis in Berlin. Innsbruck: innsbruck university press. 213–228. KLIPPEL, Friederike, 1985: Funktionen und Integration von Spielen im Fremdsprachenunterricht. Jürgen Donnerstag, Annelie Knapp-Potthoff (ur.): Kongreßdokumentation der 10. Arbeitstagung der Fremdsprachendidaktiker. Tübingen: Gunter Narr. 150–151. KLIPPEL, Friederike, 2013: Übung macht den Meister – practice makes perfect: Von den langweiligen Aspekten des Sprachenlernens. Fremdsprachen Lehren und Lernen XLII/1. 38–49. KRVINA, Domen, 2018: Glagolski vid v sodobni slovenščini 1. Ljubljana: Založba ZRC, ZRC SAZU. LEVSTIK, Fran, 1866: Die slovenische Sprache nach ihren Redetheilen. Laibach: Verlag von Johann Giontini. LINDGREN, Astrid, 1969a: Pika Nogavička. Ljubljana: Mladinska knjiga. LINDGREN, Astrid, 1969b: Pippi Langstrumpf. Hamburg: Friedrich Oetinger. LINDGREN, Astrid, 2016: Pika Nogavička. Ljubljana: Mladinska knjiga. MARKOVIČ, Andreja, HALUŽAN, Vesna, PEZDIRC-BARTOL, Mateja, ŠKAPIN, Danuša, VUGA, Gita, 2004: S slovenščino nimam težav. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete. MARKOVIČ, Andreja, KNEZ, Mihaela, ŠOBA, Nina, ŠKAPIN, Danuša, 2004: Slovenska beseda v živo 2. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete. MARKOVIČ, Andreja, KNEZ, Mihaela, ŠOBA, Nina, 2009: Priročnik za učitelje k učbeniku Slovenska beseda v živo 2. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. MAYER, Richard, 2013: Učenje s tehnologijo. Hanna Dumont, David Istance, Francisco Benavideset (ur.): O naravi učenja. 163–181. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. https://www.zrss.si/pdf/o-naravi- ucenja.pdf (dostop 19. 4. 2022) OREL, Mojca, 2014: Mednarodna konferenca EDUvision (2014; Ljubljana): Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij. Ljubljana: EDUvision. http://eduvision.si/Content/Docs/ Zbornik%20prispevkov%20EDUvision%202014.pdf (dostop: 19. 4. 2022) 152