Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 41_za listanje:
Print
Print Page
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360
Simpozij OBDOBJA 41 Literatura ALDERSON, J. Charles, 2000: Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press. CUSHING WEIGLE, Sara, 2002: Assessing Writing. Cambridge: Cambridge University Press. Dodatek k SEJU = Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment. Companion Volume, 2020. Strasbourg: Council of Europe Publishing. https://rm.coe.int/ common-european-framework-of-reference-for-languages-learning-teaching/16809ea0d4 (dostop 24. 6. 2022) English Proifle. http://www.englishproifle.org/ (dostop 8. 6. 2022) FERBEŽAR, Ina, 2016: Kako realno je idealno? O konceptu avtentičnosti pri pouku slovenščine ob Toporišičevem Zakaj ne po slovensko. Erika Kržišnik, Miran Hladnik (ur.): Toporišičeva Obdobja. Obdobja 35. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 489–496. FERBEŽAR, Ina, 2019: Kakovost v jezikovnem testiranju: misija nemogoče? Jezik in slovstvo LXIV/ 3–4. 83–94. FERBEŽAR, Ina, 2022: Na poti k družbeni pravičnosti? O zaostrovanju jezikovnih zahtev v RS. Jezikovna Slovenija. https://jezikovna-politika.si/jezikovna-misel-na-poti-k-druzbeni-pravicnosti-o- zaostrovanju-jezikovnih-zahtev-v-rs/ (dostop 6. 7. 2022) FERBEŽAR, Ina, KNEZ, Mihaela, MARKOVIČ, Andreja, PIRIH SVETINA, Nataša, SCHLAM- BERGER BREZAR, Mojca, STABEJ, Marko, TIVADAR, Hotimir, ZEMLJARIČ MIKLAVČIČ, Jana, 2004: Sporazumevalni prag za slovenščino. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Ministrstvo RS za šolstvo, znanost in šport. GLABONIAT, Manuela, MÜLLER, Martin, RUSCH, Paul, SCHMITZ, Helen, WERTENSCHLAG, Lukas, 2005: Proifle deutsch. Lernzielbestimmungen, Kannbeschreibungen, Kommunikative Mittel. Berlin, Munchen: Langenscheidt, Klett. GREEN, Anthony, b. l.: The English Proifle Network. Report on EPN Methods and their Implications for Reference Level Descriptions. English Proifle. https://www.englishproifle.org/resources/ recommendations-report (dostop 23. 6. 2022) Izpit iz znanja slovenščine na vstopni ravni. https://centerslo.si/izpiti/izpiti-iz-znanja-slovenscine/izpit- na-vstopni-ravni/vzorcni-test-in-ocenjevanje-na-vstopni-ravni/ (dostop 23. 6. 2022) Letno poročilo 2021. Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik, 2022. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik. https://centerslo.si/wp-content/uploads/2022/05/LP-2021_splet.pdf (dostop 14. 7. 2022) Linguistic proifles and proifling. Strasbourg: Council of Europe, Language Policy Unit – Project LIAM. https://www.coe.int/en/web/lang-migrants/proifle-language-/-proifling (dostop 7. 6. 2022) KRAMSCH, Claire, 2017: Applied Linguistic Theory and Second/Foreign Language Education. Nelleke Van Deusen-Scholl, Stephan May (ur.): Second and Foreign Language Education. Third Edition. Cham: Springer (Encyclopedia of Language and Education). 3–14. MÜLLER, Martin, WERTENSCHLAG, Lukas, 2005: Vorbemerkung. Manuela Glaboniat idr.: Proifle deutsch. Lernzielbestimmungen, Kannbeschreibungen, Kommunikative Mittel. Berlin, Munchen: Langenscheidt, Klett. 6–8. Program SDTJ = Slovenščina kot drugi in tuji jezik. Izobraževalni program za odrasle, 2020. Ljubljana: Center za slovenščino kot drugi in tuji jezik, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani. https://centerslo.si/wp-content/uploads/2020/07/Sloven%C5%A1%C4%8Dina-kot-drugi-in-tuji- jezik.pdf (dostop 23. 6. 2022) SEJO = Skupni evropski jezikovni okvir: učenje, poučevanje, ocenjevanje, 2011. Ljubljana: Ministrstvo RS za šolstvo in šport, Urad za razvoj šolstva. Zakon o tujcih. Uradni list RS 91/2021 z dne 7. 6. 2021. https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/ vsebina/2021-01-1957?sop=2021-01-1957 (dostop 6. 7. 2022) Zakon o urejanju trga dela. Uradni list RS 75/2019 z dne 12. 12. 2019. https://www.uradni-list.si/glasilo- uradni-list-rs/vsebina/2019-01-3307?sop=2019-01-3307 (dostop 6. 7. 2022) 108