Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi c¤ ¡li e v redstavitvi literarne osee iražen nen odnos do oložaa v katerem se e našla¦ č¤ ¡li e i ne raviden riovedovalčev odnos do unaka¦ d¤ Ka ralec ive o rostoru in času ki sodoločata literarno oseo¦ rašana a konveracio nato laka retvorimo v naloge nr a¤ uvedi literarno oseo tako da o krati viden nen odnos do oložaa v katerem se e našla £Dolgo se e veselila tega dne erada se e vračala v rostno vas¤ ¤ redstavi literarno oseo tako da osta v eni ovedi vsa dve inormacii c¤ v uvodnem delu esedila redstavi siično ali iično stane literarne osee £okrat res ni vedela ka na stori¤ č¤ rimera uvaane literarni ose v irani roni deli eliko možnosti a glotodidaktično interretacio literarnega dela nudi tudi kategoria kronoto- a ker oisue »umetniško celovitost literarnega dela glede na resničnost ato kronoto v delu vedno vseue tudi element vrednotena« £Batin 1¨2 ¬¨¤ Kategoria rostora in časa odraža ascinantno soodvisnost med literarnim in ikciskim svetom ter ivorno dvonost literarni svetov niovo kratno avtonomnost in reustnost iterarna čas in rostor lako ri ouku radelimo na osamene lasti a¤ kako e redstavlen iograski čas £nr notrana reoraa unaka¤ ¤ ali e i esedila viden otek iološkega časa £nr srememe unanosti med ravoem riovedi¤ c¤ kako e redstavlen godovinski čas in kakšen e negov omen a ikciski svet č¤ kako so v literarnem delu semantiirane rostorske in časovne kategorie id ¡nalia časa in rostora e lako raumlena tudi kot rirava na tvorene novega £literarnega¤ esedila ki že sodi na odroče kreativnega isana Literatura B¡³I ©iail 1¨2 rolem literatur i estetki aršava Ctelnik B¡ŽIĆ ©ilena ©ileva 2 Kreativno isane vae a raviane sosonosti kreativnega isana ulana Iora- ževane C merto 2° eść recadek o lesie ikci Krakov nak B ade 21 eninov ark ovo mesto aloža oga I¡¥D ¥oman 2¬ teorii dieła literackiego ¡nna Burńska ©icał aeł ©arkoski £ur¤ eorie literatur ®® ieku Krakov nak –°2 ³ BB¡²© ric ¥¡¥ erence 2 radca naleiona Krakov ²danicto nierstetu Jagiellońskiego J¡Č¡¥ Drago 21° In lueen tudi ulana Beletrina K© ©ate 21° Cankareva esedila v raredu radivo seminara a lektore 22 12 21° ¡IŠČK ·eri 2° edotaklivi ulana ©ladinska kniga K¥¡J²KI ©arek 2 Kultur kultur oularne onan ²danicto aukoe nierstetu ¡dama ©ickieica DI¥C B¡¥ ©atea 1¨¨ metnostna esedila ri ouku slovenščine kot drugegatuega eika Jeik in slovstvo 211–22¬ ¡ IČ ¡loia 21° eoria riovedi ©arior itera 22