Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi d¤ rašireni ois rostora e¤ širene ali ožene ersektive id a koncu analiiramo rešitve ki i e uorail avtor amen trete kategorie va ki metodološko iaao i načel konkretiacie in oektiviacie literarnega dela e uaveščane destva da načelo selekcie in konstruiranosti večino inormaci o ikciskem svetu v literarni umetnini rerosto anemari aloga študentov e da tvorio »aokrina« esedila a katera so v literarnem delu našli samo itočnico rimer naloge reerite odlomek i Jančarevega romana In lueen tudi v katerem ona aušča udvikovo stanovane »In slišala e da se e a vrati ki so ila nasroti vodu v stanova- ne neka remikalo otem e raločno slišala ženski glas ki e a artimi vrati rekel v mariorski nemščini Je oisk že odšel¦« £Jančar 21° ¨¤ Ka se e dogaalo v stanovanu ©isckolnigovi ko e ona austila stanovane¦ § stonja reti interretacisko in eikovno naatevneši del didaktičnega skloa ateva onavane celotnega esedila in temelni inormaci o literarnem delu ato e rimeren a študente elo dorim nanem tuega eika aol mamliva lat takega ristoa e krati negova slaost ranolikost in ogastvo literarnega gradiva namreč omogočata interretacisko svoodo in odira- ta nove eikovne svetove vendar krati ovirata sistematično in celostno oravnavo nadalevanu o elo sematično rikaan eden od mogoči načinov ureditve in sistematiacie literarnega gradiva na treti stoni ogloleno oravnavane osameni literarni rvin ateva doro onavane celote ato sta nuna onavane sekundarnega esedila in oteka gode ·rontalna metoda vela a astarelo vendar ima to rednost da omogoča renos številni odatkov v rameroma kratkem času Če e na volo dovol časa in goda ni aletena vseino lako ovamemo metodo ki o e v name- nitem rioru v arku uorail ¥oert emeckis ·orrest um sedi na kloci v arku in naklučnim oslušalcem riovedue svoo živlensko godo čitel onavla godo tako da orana časov - no in vročno aorede dogodkov učenci »na kloci« a se menavao ri čemer godo vsako- krat osluša samo ena osea ¥aumevane reveramo tako da študenti skua še enkrat onovi- o godo učitel a revera ali so risotne onovlive sestavine gode rednost tega ristoa v rimeravi s rontalnim e da e i nega ravidno tudi ralikovane med godo in riovedo nadalevanu se lako osvetimo analii irane riovedne rvine ri čemer se e smiselno odločiti a tiste ki so oveane namočnešimi ralnim sominom ri delu se lako oremo na metode oisane v radelku 2 stona kot itočnice a konveracio a uoraimo vrašana ki se nanašao nr na analio literarne osee a¤ Koliko inormaci o literarni osei doi ralec o rvem srečanu no¦ ¤ a ka se te inormacie nanašao¦ olika in omenu t i sekundarnega esedila uan osič 21° 11–1 udi ato model ni rimeren a oravnavo lirike in dramatike 22