Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi a¤ naiši godo ki se o končala s ovedo aleše e ometati red tuim ragom ¤ naiši kratko esedilo naslovom Žamet e olši kot amet c¤ konča oved ¥ana ura težka ura nak risto tore igro med ustaleno in inovativno rao leksemov in niovi ve lako uo- raimo tudi ri oravnavi retorični igur a¤ ustaleni in neustaleni eiteti vroče sonce črno sonce ¤ ustalene in neustalene rimerave vit kot lisica vit kot kača c¤ ustalena metaora viualiacia doesednega omena č¤ ersoniikacia Kranova koila riovedue udi druga skuina rosti mest v strukturi esedne umetnine e oveana aletenimi vemi ki vežeo realni in ikciski svet okrat gre a univeralno možnost ustvarana celostni mentalni odo na osnovi itočnic ki i onua esedilo ogosto so take aolnitve vsa a riadnike iste kulture samoumevne čno gradivo ki e orto na aolnevanu vreli tega tia se sicer oira na gradivu ki ga e uorail avtor vendar ga rolematiira čitel umetno ustvari vreli ter nato ri- mera načine niove iolnitve ri ralični govorci in redstavniki ralični kultur Ko na koncu študenti doio v roke neokrneno esedilo imao že iolikovan oseni odnos do nega rimer a red ranem esedila Študenti doio inormacio da so olicisti na kloi v arku našli trulo stareše ženske iova naloga e da £isno ali ustno¤ doolnio inormacio ki se nanaša na ark nr Kakšna e klo¦ Kakšne glasove i slišali če i sedli nano in arli oči¦ Kakšni so voni¦ Ka odaa ark¦ ¡li so tam igrala kolesarske stee someniki id¦ Kako se ark imenue in o komčem e doil ime¦ aka se imenue tako¦ Brane esedila eninov ark¦ »isti trikotnik elenega med Žuančičevo in tisto malo ulico o tem rou ki gleda sem in med ·igovcem Bil e že ark ¡dovščina da mislim da se imenue ¡rgentinski ali tako nekako« £olo 21 1¤ c Komentar o ranu Kako so vreli aolnili osameni študenti¦ Kakšne so ralike med osamenimi oektiviaciami¦ ¡li e avtoreva realiacia nenavadna¦ aka £ne¤¦ Kakšne inormacie o literarni osei nam onua avtor¦ ¡li ivemo i odlomka ka o govornem oložau literarni ose¦ Katere kultur- ne inormacie nudi esedilo¦ ake oektiviacie lako set nadgrauemo tako da uoraimo načelo otuitve Študente rosimo da se odoveo rivaenemu načinu rececie in skušao oaovati dogaane v ronem delu nove ersektive £Kranove koile¤ ali literarne osee i kakega drugega romana £Kravel in aš ©irga na itovi ladi ale¤ em sodio tudi vae ki so oveane modiikacio ivirnega esedila in se nanašao na a¤ srememo eikovnega registra ali idiolekta katerega od unakov ¤ velavo unaka govorno naako c¤ aktualiacio teme ali ideologema £Črtomir v gleu iše log¤ č¤ širitev vloge katere od stranski ose £oleen in smrt Kranove žene¤ 222