Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi delo literarnimi esedili a niži stona a raviane možnosti isana učiteli ogosto uora- lao vodene vae £isane o vorcu rareano esedilo isane esedila uorao vnare dani elementov¤ na viši stona a učne ure oestrio leksikalno-literarne vae £omensko ole iraa sol e lako uvod k oravnavanu evstikovega ©artina Krana¤ in isane samostoni esedil na nano temo § stonja isane in mnoge druge glotodidaktične metode ter vae lako uoralamo tudi ri oravnavi literarni esedil na drugi stoni vendar tokrat rimarni cil ni ovladane konkretnega učnega gra- diva na vnare določeni stoni temveč ostona menava vlog čenec v neosrednem stiku literarnim delom ki vsakega osamenika nagovara drugače ostooma revema vlogo ralca ak dialog omogočata načeli sematičnosti in nedoločenosti literarne umetnine ki sta visani v samo strukturo literarnega dela £Ingarden 2¬¤ metniško delo e sematično v tem smislu da mnoga mesta v negovi strukturi ostaao neaolnena ato lako ralec na te »roste vei« veže svoe na- ne ikušne rivaene načine raumevana sveta oseno očutlivost id re a iemno omem- no sestavino ralnega rocesa ki o Ingarden imenue konkretiacia oteka na mei med ontološko neoolnim in krati elo stailnim ikciskim svetom ter svetom realne ikušne en reultat e oektiviacia to e suektivna celostna čerav ontološko neoolna odoa ikciskega sveta ektiviaci e vsa toliko kolikor e ralcev sa vsako onovno rane iove novo ri učenu tue- ga eika iostavlamo semantično odrta mesta in oauemo kako i aolnueo ralci ki ria- ao i ralični kulturni okoli staa a tudi naor didaktični ristoov s katerim lako učitel vliva na roces konkretiacie in osledično oektiviacie iranega literarnega dela arava rani vei na katere ralec veže lastne ikušne e trona ekatera mesta na i vsa modelni ralec aolneval v skladu namenom avtora druga vsakdo aolnue neavedno treta a slo ne otreueo konkretiacie čerav o omogočao aol atevna olika takega dialoga med avtorem £natančnee intenco literarnega dela¤ in ralcem oteka na ravni intelektualne in kul- turne sorodnosti med nima literarno delo so namreč ogosto visane misli metaore asociativni nii navedki ali naki kateri omen se raodeva samo modelnemu ralcu aki »naotki« in »skriti naotki« so osee načilni a ostmodernistična esedila vendar e sam riem aistoričen drta struktura »modelni« vreli omogoča aktualiacie ato e niovo ostaane ogo a dolgo in mnogonačno živlene literarni del ter krati kriteri a niovo vrednotene eveda e naloga a tuca veliko veči iiv kot a roenega govorca sa e aolnevane vreli neosredno oveano s kulturnimi kometencami uci imao lako težave tudi raumevanem ustaleni stilni igur kot so raemi reki citati osena imena metaore in simoli onavane taki kulturno ogoeni širira- ni soročil lako reveramo s kvii ali vaami v kateri študenti oveueo avtora in navedek oi- roma ačetek in konec regovora ali reka id ol aleteni rimeri e naveovane na stilno iguro lako itočnica a deato ali kar rontalno ralago nr Kakšna e ralika med stavkoma Ivan skua si že to kavo in Ivan skua si že ta ča¦ adgraevane temeli na vnašanu sremem v ustalene in ato okostenele omene tore tvorene esedil ali ovedi na osnovi amenave nr ©noge med nimi so regledno redstavlene v ulikacii ©ilene ©ileve Blažić £2¤ 221