Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi 1§ stonja Destvo da so na rvi stoni £ki e lako tudi adna¤ oleg neliterarni risotna tudi literarna esedila ne vliva odločilno na strukturo učne ure ranena e tradicionalna delitev gradiva glede na vrsto eikovni možnosti ¥aumevane aisanega esedila navadno lektori revera- mo vaami a slošno raumevane a¤ resnicalaž ¤ ravrščane inormaci o vrstnem redu c¤ smiselno doolnevane esedila č¤ doisovane naslovov id ledio vae a natančno raumevane esedila a¤ odgovori na vrašana ¤ aolnevane vreli c¤ ararairane č¤ iskane sinonimov in antonimov id Če v uvodnem delu uoralamo odlomke i literarni riovedni esedil e oornost štu- dentov smiselno usmeriti na eikovno strukturo odlomka £Kakšen e delež ridevnikov glede na samostalnike¦ ¡li so si ridevniki o čem odoni¦ Kakšna e niova vloga v esedilu¦ ¡li tvorio dinamično odoo celote¦ ¡li so risotne čutne anave in kako so iražene¦ ¡li e odoa ikci- skega sveta v esedilu dinamična¦ kakšnimi sredstvi e onaoreno giane¦¤ a raviane govorne možnosti lako lektor riravi a¤ vae a raviane luentnosti £asociacie naštevane ide¤ ¤ esedotvorne vae £omanševalnice neologimi nr trg – tržišče na stran – stranišče študent – osti – odalo strgati – strgalo ometati – ¤ c¤ senam itočnic a deato č¤ vrašana a itre menke d¤ slikovno gradivo £memi ali »govoreči redmeti«¤ e¤ senam esed in esedni ve ki oisueo mimiko ali gestikulacio in odono ri slušnem raumevanu so oleg že navedeni va a natančno in slošno raumevane ese- dila učinkovite vae in metode orte na tenika aktivnega oslušana a¤ ararairane ¤ raoreane sličic ali ovedi ki ovemao govoreno esedilo c¤ simolna redstavitev govorenega esedila ali negovega dela v sliki ali esedi č¤ oasnevane irani delov govorenega esedila £a ka e mislil govorec ko e rekel …¤ d¤ ovemane osameni odlomkov v oliki te e¤ ormulirane mnena o vseini in eikovni odoi govorenega esedila ¤ konsekutivno revaane omeeni delov £o redodni riravi¤ id ¥agianost vnašao v učni roces vae ki oisueo govorni oloža £¡li e il govorec živčen¦ Ke e il osnet govor¦¤ Ko želi lektor reveriti možnost isana se set lako odloči a vae ki usmer - ao oornost na rao eika in tvorene esedni svetov ako odo študenti ole riravleni na 22