Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi etdeset let revladue v eikovni učilnica dae rednost oisu slovnični struktur in govorni oložaev a katere redostavla da so načilni a določeno kulturo ri tem e komunikaciska možnost ogosto interretirana kot raumevane tuega soročila odiv nan in tvorene novega soročila v ideološko nevtralni govorni oložai oraa literarni esedil ri ouku tuega eika e v tem rimeru odreena načelu uoranosti ato se oavla kot a¤ onaoritev iranega slovničnega rolema £nr sklanatvenega vorca kot v esmi ³iša ika raenauera¤ ¤ kot svoevrsten remor red odelavo »rave« snovi ali o ne c¤ kot dodatek a amicione študente ali č¤ kot onaoritev konkretnega enomena i kataloga iumlene tradicie £nr riovedka Kurent¤ a viši stona eikovnega nana učiteli oisana iodišča nadgraueo raličnimi literar- nogodovinskimi metodami risevku e redstavlen ermenevtični risto katerega temelno določilo ravi da mora ralec dovoliti literarnemu delu da ga nagovori ri tem se moramo avedati da se tak idealni komunikaciski model včasi navideno rekriva s srememami ki so osledica oulariacie sodoni druž ³ermenevtično vletane ralca in negovi redisoici ter vednosti £t i redsode¤ v raumevane literarnega dela v raksi vča- si težko ločuemo od realne aveanosti individualiiranemu užitku rav individualiirani užitek – in ne več neatevna aava – e kot dokaue ©arek Kraeski naoaneša sestavina okul- ture ki od notra določa vsa odroča sodonega druženega živlena tore tudi eikovno didaktiko rav ato aktualiacia literarni del £rimerava Batmana in ©artina Krana Cankareva rioved v oliki stria¤ danes a večino učitelev ni vrašliva oulariacia resničnosti temeli na tem da so osamena družena odroča £olitike religie nanosti umetnosti vsakdanega živlena¤ omemna toliko kolikor i določa kategoria užitka in sicer ranovrstne- ga užitka rilagoenega neonovlivi osenostni strukturi vsakega osamenika ravoem tega rocesa ostaa oularna kultura ki e ila na ačetku raumlena kot oroen oav revladuoča načela na katera se oira a ačenao oveovati na vse odroči našega živlena £Kraeski 2 ¨¤ risevku so literarno-eikovne učne ure £množina e tu žal nuna¤ redstavlene v oliki tristo- enske seme s številnimi rostimi vemi na katere ralec veže svoe ikušne £rav ato e rila- goditev literarnega esedila študentom klučna¤ Iodišče a oravnavo so neliterarna esedila in kraši odlomki i literarni del kateri tematika e študentom liu ter eikovne strukture ki i ti vsa delno onao ©ate Klemen na te stoni svetue uorao neliterarni avtentični esedil ki so tematsko ali kako drugače oveana literarnim delom Druga stona e osvečena delu s kratkimi skrno iranimi ronimi odlomki nen cil a e sonavane in interretacia imanentni akonitosti esedila Delo na treti naatevneši stoni e liže ralnemu krožku kot klasičnemu eikovnemu ouku Cil e raviane ustvaralni možnosti in raumevane literarnega dela v širšem kulturnem kontekstu re a tradicio kot sklo onavlaoči se vedenski vorcev kateri ritualna in simolna narava vua vtis radavno- sti in esencialne oveanosti dano kulturo iov namen e kreiti vei notra skunosti £³osam ¥anger 2¤ a risevek se naveue na literaturo in metodološke rieme ki i e redstavil ©ate Klemen na ioraževanu lektorev 21¨