Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi asina Šuler Galos Filozofska fakulteta, Ljubljana Inštitut za zaodno in južno slavistiko, aršava D I 112JK21-22 riovena ela kot učno raivo ri ouku slovenščine kot tujea jezika risevku e redstavlena ena od metod a oravnavane literarne riovedi ri ouku slovenščine kot tuega eika onua slošni okvir a riravo učnega načrta na nadalevalni in ioolnevalni stoni Delo esedilom e radeleno na tri skloe rvem so oudareni ikušne in animana študentov v drugem e v osredu ikciski svet kot avtonomna celota treti a e osvečen analii esedila glede na irano riovedno rvino ki e krati kulturno omenliva teore- tičnem delu se risevek oira na dva da že klasična teoretična reorata komunikacisko teorio ri učenu tui eikov in rececisko estetiko članku e uoralena Ingardnova tea o sematičnosti in nedoločenosti literarnega dela rimarni cil redlaganega didaktičnega vorca ni raviane eikovnega nana temveč rirava študentov na dialog esedilom v osredu sta tore kulturni in osenostnoravoni vidik literarno delo komunikaciska možnost konkretiacia vrel literarna rvina e article resents one o te ossile metods o incororating literar rose into teacing te lovene language It rooses a general rameork or rearing lecture lans at te advanced and roicienc levels ²ork it tets is divided into tree arts e irst emasises students’ eeriences and interests te second ocuses on te ictional orld as an autonomous ole and te tird is dedicated to tet analsis ased on a cosen culturall signiicant stortel- ling element e article starts rom to classic teoretical turning oints communication teor as used in learning oreign languages and recetion teor e article uses Ingarden’s tesis o te scematic and undeined nature o a literar ork e maor goal o te roosed didactic rameork is not to develo linguistic knoledge ut to reare te students or a dialogue it te tet ·or tis reason te ork ocuses on te ersective o culture and sel-develoment ork o literature communicative cometence concretisation ga narrative element rečane literarnimi esedili e drugim eikovnim srečanem odono o tem da negov cil ni gola imenava inormaci temveč vostavitev dialoga v katerem se na resečišču govorni aktov oraa smisel Besedilo tako ostane del ralčeve individualne ikušne re tua kultura a vsa delno »ližna« kultura 1 o drugi strani a tako glotodidaktiki kot literarni godovinari svario red neremišleno uo- rao £irao¤ literarni esedil ri ouku tui eikov adržki literarni godovinarev – ne samo tisti ki raumeo literarno delo kot samoadostno celoto ki o vela interretirati tore oiskati v ne imanentno risotni smisel – so oveani s straom red instrumentalnim oravnavanem literarnega gradiva in nunimi oenostavitvami ki ovročao iguo ali okrnitev estetske unkcie omisleki ki i navaao učiteli tui eikov a se onavadi nanašao na leksikalno in stilistično aletenost literarni esedil ki e osledica ralični otuitveni strategi Komunikaciski risto ki že skora 1 lotodidaktika se osveča učenu in oučevanu tui eikov Je iraito interdiscilinarno asnovana vea uoranega eikoslova uošteva tore dognana številni nanstveni discilin redvsem siologie antroologie in edagogike oitivne in negativne lati oravnavana umetnostni esedil ri ouku tuega eika so regledno redstavlene v edirc Bartol 1¨¨ 211–22¬ 21