Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi § asledna težava e sklanane domači in tui lastni imen v slovenščini Kot e ilo že rečeno samostalniki kateri osnova se končue na govoreni samoglasnik -i-í -u-ú -a-à -oó -e-é ali £ogosto¤ na -r v skloni neničto končnico osnovo odalšueo - te skuini nademo tako domača kot tua lastna imena in sicer £¤ Kette -a eru -a ir -a ingaur -a Kette -ego eru -- ir -a ingaur -ru ri domači imeni na -e osnovo odalšuemo s -t £¨¤ one -eta ·rance -eta one -ego ·ranc -a 1 Študenti so sicer senaneni s ravili vendar ri tvorenu riaa do naak astaao rece ralični rimeri nr £¬¤ î onam oko okota nam oka 11 £¬1¤ î odravil e molea Jura odroił mola Jura £¬2¤ î¥ada imam regora evera aora Kocam regora evera aora £¬¤ îIšče ika ·aiana1 uka ika ·aianiego 1 £¬¤ ¡li si že kda il v eru ©ostaru ivoli¦ C łeś uż kiedś eru ©ostare ivoli¦ £¬¤ vetovno rvenstvo o v Čila Čileu ©istrosta śiata ędą Cile £¬¬¤ e ona idema Koera ©ariora ie na idma Kora ©arioru lovenske in olske sklanatvene aradigme so si sicer rece odone vendar študentom vseeno ovročao težave redvsem ri tvorenu Študenti sami otrueo da imao naveč težav rav ri ravilni rai rodilnika aključek aaka se kaže kot odklon od eikovne norme in e kaalec trenutne nemožnosti ravilne uorae tuega eika £ iri vetina 2¤ ¡mak v rocesu učena tuega eika so eikovne naake sestaven in neiogien oav eiogina narava eikovni naak ne omeni da i e trea douščati in da e mogoče ričakovati sontano iločane ©ogoče in nuno e uoraiti takšne 1 ogosta raksa e da samostalnikom riisuemo rodilnik ker niova olika določa aradigmo 11 re a riimek mole ostaa a tudi riimek mole in takrat e ta olika ravilna 1 tem rimeru e mišleno ime ·aiani in ne ·aian 1 uka e mogoč vliv srščinervaščine 21¬