Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi nna tefan Filološka fakulteta, Lodž D I 112JK2-21° težavah ri sklanjanju v slovenščini na rimeru oljskih ovorcev slovenščine ri oučevanu tuega eika raviamo soraumevalne eikovne možnosti £slovnico esedišče …¤ in vse štiri so- raumevalne deavnosti £govorene oslušane rane in isane¤ Študenti krati ridoivao teoretično in raktično na- ne na vse omeneni odroči ©ed nimi ima oseno vlogo sklanane ki lako vliva na raumlivost v rocesu komunikacie aake in težave so sestavni del učena tuega eika na vse stona amen risevka e rikaati nekatere težave ki i imao olski govorci slovenščine s sklananem samostalnikov moškega sola rvi del risevka e namenen kratkemu teoretičnemu oisu kategorie sklona drugi del a redstavitvi irani težav ali naak ki i delao olski študenti morologia sklanane samostalniki moškega sola slovenščina olščina eacing oreign languages encomasses various activities in areas like grammar vocaular seaking listening reading and riting in all tese areas students gain ot teoretical and ractical knoledge ¡mong tem a articular role elongs to declension ic aids understandailit in te communication rocess rrors and rolems are an inte- gral art o learning a oreign language e urose o te aer is to so te selected rolems tat olis seakers o lovene ave it te roer orm o male nouns e irst art o te aer outlines a sort teoretical descrition o te categor o case e second art resents selected rolems or mistakes made olis students morolog declension masculine noun lovene language olis language 1 vod oučevane tuega eika e komleksna deavnost ki vklučue oučevane esedišča in slov - nični ravil krati a tudi vedena kako ridoleno eikovno nane uoralati v ralični sora- umevalni deavnosti nr ri govorenu in isanu ali oslušanu in ranu Študenti krati rido- ivao teoretično in raktično nane na vse omeneni ravne ©edne sada tudi sklanane kot del olikoslova ki kaže na ramere med esedami rocesu učena tuega eika e osredna komunikaciska unkcia sa želimo da i se govorci lako čim re soraumevali o memno vlo- go ri tem igrao motivacia individualne načilnosti učeči se ter kulturološke načilnosti skladu s raktično naravnanosto učečim se redstavlamo eikovni sistem tuega eika in i učimo uo- ralati ridoleno nane v soraumevalnem rocesu oleg tega a i senanimo veščinami ki im odo omagale ri učenu tuega eika £·rank 21¤ aake in težave so sestavni del učena tuega eika na vse stona o so odstoana od ričakovanega ustrenega in ravilnega ter omenio določeno vrsto neusešnosti v eikovni rodukcii £ iri vetina 2 1¤ re a olike in strukture ki i v enakem kontekstu in v enaki ogoi govorci rvega eika ne i tvorili Delane naak e neločliv in naraven element ri učenu tuega eika kar kažeo ralične študie £¡riankovska 2¨ Koos iri vetina 2¨ anaś 2¤ 2