Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi rednost ama skr a eikovno ranolikost – klu dokumentom o enakoravnosti eikov in številnosti revaalcev v revaalski uradi ovsod o vroi osee a v Bruslu in uksemurgu – una secialiirani krogov tisti ki se uradno ukvarao eiki ne rinese veliko več interesa a učene tui eikov onavanu destva da se užnoslovanski eiki tradicionalno dio man koristni v soraumevanu v sodoni vroi e asno da samo skr a eikovno ranolikost ne more iti adostna motivacia a študi a težava ne ostaa a angleščino ki e že davna osta- la gloalni eik tudi v e ostaa niti a nemščino sa o mladi vidio kot možnost a aosli- tev v emčii e ostaa niti a švedščino niti nioemščino £vsa v agreu ne¤ ker gre a eika držav ki se dita dovol ogati in rivlačni a veliko mladi krati a sta eika dovol »eksotična« da se u e vredno naučiti lede na redstavlena destva se danes in v riodnosti elo očitno ne o dovol anesti samo na £užno¤slovansko vaemnost in na skr a eikovno ranolikost ker to ne o dovol vlivalo na interes a sodoni študi užne slavistike ter slovenskega eika in kniževnosti na ³rvaškem kot tudi a študi rvaščine in rvaške kniževnosti na lovenskem a odlagi nanstvenega tiološkega interesa kot tudi raktičnega vidika o katerem sem že go vorila v nadalevanu onuam ramišlane o riodnosti užne slavistike na ³rvaškem in sloveni- stike kot sodone študiske smeri akšni užna slavistika in slovenistika na i o eni strani redvsem ioraževali rvaško družo a resnično raumevane drugega sosednega ližnega odonega ali drugačnega otencialnega sodelavca in odiralca ³krati na i tudi ioraževali ainteresirane da i se ol avedali otree o redeiniranu teritorialno-godovinske regionalne osnove kot vre- dnote in ki i ili ol ainteresirani a raumevane oavov sodone kulture olitike in možnosti gosodarskega sodelovana na rimer na odroču oranana tradicionalne kulture ali ooestran- skega iolšana turistične onude avedeno o eni strani omeni da moramo visokošolski učiteli istoiti i svoi akademski okvirev in iti angažirani intelektualci ter ikoriščati vsako možnost da tudi avno govorimo o vsem kar nam e skuno ©oramo si riadevati da naša druža ovrednoti skuno domnevo ter da drug drugega reneamo tretirati kot vse ostale ker lovenci ³rvatom in ³rvati lovencem enako kot ri ³rvatom in ³rvati rom niso enaki kot vsi ostali ne glede na to kako oektivni želimo iti v svoi nanosti tem kontekstu e animivo a rimeravo veti glavni mesti ulano in agre amak otem se e trea oreti in ikoristiti tudi otencial drugi mest kot so ©arior in Cele v lovenii in ¥eka Čakovec in araždin na ³rvaškem uka na dodam da e na ¥eki leta 21 na ddelku a kroatistiko ačel delovati lektorat slovenščine ki omogoča učene slovenskega eika kot iirnega redmeta ©eđimuru se slovenščina kot iirni redmet že leta ivaa v sredni šoli v Čakovcu v letu 21° a e ilo dogovoreno uvaane slovenskega eika v štiri osnovni šola v Štrigovi elnici vetem ©artinu na ©uri in ©urskem redišču I tega e ravidno da interes v skunosti v kateri ostaa lokalni raktični namen takega študia iaa i raumevana študia slovenskega eika kot domačega in ližnega eika ki lako ostane koristen Če a želimo da slovenistika in užna slavistika delueta kot umanistični študii ki niso samo oitivistični študii eika in kniževnosti amak kot ravi ©arta ussaum £212 2¤ študii ki raviao »soso- nost reseči lokalno rivrženost« e trea remisliti kako to inicialno motivacio usmeriti v študi ki o relevanten kot simtom odnosa med interesom in inormiranem druž v kateri se ivaa še 2