Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi eta 212 e v elektronski oliki išla raktična slovenska slovnica raktinė slovenų kalos grama- tika £Konickaa 212¤ ekateri dilomanti slovenščine so o končanem študiu oavlali nanstvene članke v kateri so soostavlali slovenski in litovski eik ali rimerali dela slovenski in litovski isatelev £©aste 21 Konickaa aolski 21 Kiaušaitė 21¤ a usešno oučevane slovenščine v ilni so osee aslužni lektori Centra a slovenščino kot drugi in tui eik ki so na riaali od leta 2 Bernarda avlovec £2–2¤ ucia Štamulak £2–2¬¤ Žiga ¥angus £2¬–2°¤ ³elena Škrec £2°–2¤ ara ižent £2–21°¤ a omenim da so ili doro usosoleni in ri oravlanu svoega dela elo moti- virani ri čemer so o oučevanu eika in kniževnosti veliko oornosti in truda namenili organi- acii dodatni kulturni deavnosti študentov ri ouku e tako učitelem kot študentom vedno rišla rav slovenska knižnica ki smo o rali v kainetu roesora aleriusa Čekmonasa na ivši Katedri a slovansko ilologio Knižnica e aložena didaktično £učeniki slovari¤ nanstveno leoslovno in drugo literaturo aveč aslug ri nenem nastanku so imeli ralične slovenske kulturne ustanove in osameniki ki so nam oda- rili gradivo £rim Konickaa 21¤ osee vela omeniti dorodelno iniciativo mag tanke adin namestnice veleoslanika ¥ v Køenavnu ki e leta 212 srožila akcio irana gradiva a knižnico na eč let knižnico učno in didaktično literaturo oskrue Center a slovenščino kot drugi in tui eik Knižnica e elo koristna ne le a študente amak tudi a redavatele ra- lični oddelkov in litovske nanstvenike ki se animao a slovenski eik kulturo olkloro in kniževnost ¥bštudijske dejavnosti na niverzi v ilni ri širenu reonavnosti slovenskega eika in kulture imao omemno vlogo številne oštu- diske deavnosti oveane gostovani slovenski kulturnikov £umetnikov glasenikov isatelev¤ in nanstvenikov s ranovanem slovenski ranikov ter s srečani s redstavniki veleoslaništva ¥ in drugimi uglednimi oseami i lovenie a romocio lovenie in slovenščine e oitivno vlivala organiacia letni mednarodni roektov Centra a slovenščino kot drugi in tui eik itovski študenti so se te mednarodni roektov udeleževali od leta 2 adna leta smo sodelovali ri roekti vetovni dnevi sodo- ne slovenske literature £211¤ s riravo antologie revodov i sodone slovenske kniževnosti v litovščino vetovni dnevi slovenskega dokumentarnega ilma £212¤ s revodi odnaisov a et dokumentarni ilmov vetovni dnevi slovenskega eika £21¤ s riravo Žene slovenščine v litovščini £rim etna oročila¤ atevno revaalsko delo s študenti in redstavitev reultatov ivedeni roektov litovskemu očinstvu e odlično oravila lektorica ara ižent o strokovni omoči revaalke aime ©astė na imed kulturni slovenistični deavnosti na e il lovenski vikend ki smo ga rvič ie- lali leta 2 edana lektorica ucia Štamulak e redlagala da i v okolici mesteca rakai orga- niirali družene študentov ki i se ogovarali v slovenščini o slovenski glasi kulinariki in ogledu slovenski ilmov rvi oskus e srožil novo tradicio ki e kmalu doila svoo organiacisko oliko d srečana naslovom ranovane desete oletnice slovenščine na niveri v ilni £ma 2¬¤ se 1°¨