Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi nomia ravo naravoslovne vede ali inormatika ©nogi učiteli red nastoom dela niso ridoili ustrenega revodoslovnega nana in ikušen ato morao sami oskreti a dosegane tovrstni kometenc Četudi učitel ne vodi revaalski modulov se ri svoem delu ogosto sreča s re- vaanem nr ri riravi romociskega gradiva in vail a kulturne dogodke ali a e v vlogi mentora revodov ki i riravlao študenti Iražene otree o širenu učitelevi kometenc vaio k releksii in raravi o ioraževanu in usosalanu slovenistov ki se odločao a oučevane J v tuini dirao se vrašana v kolikšni meri ostoeči študiski rogrami in dodatna ioraževana omogočao doro riravo a to delo nadale a kako olikovati standarde in rograme ioraževana a ta kader druge stra- ni e trea iostaviti omen učitelevega do- in samoioraževana kakor tudi sremlana itro raviaoče se glotodidaktične stroke remisleki o ustrenem usosalanu učitelev a delo na tui univera niso novi ¡ idovič ©ua e leta 1¨¨¨ isala o riadevanu da se na tedanem ddelku a slovanske eike nivere v ulani uvede »neke vrste secialiacio a tiste naše dilomante ki se odo odločili a slovenistično lektorsko delo na tui univeri ¾À oudarki tovr- stnega usosalana na i ili veani na tri rvine strokovno £slovenistično¤ vseino s kontrastiv- nim vidikom metodiko učena slovenščine kot drugegatuega eika in na medstrokovno usosa- lane £kulturološki godovinski druženo-olitični idr vidik¤« £rim iri vetina 2 1¤ o olonski reormi so vseine s odroča oučevana J risotne kot oveni o iirni redmeti ne a tudi kot secialiacia ali oseen modul notra drugostoenskega slovenističnega študia ©ed ralogi a neosto oseni študiski roilov e aoslivost kadra ki i il ioražen gol a odroče oučevana slovenščine kot tuega eika lede na relativno niko število končni uoranikov J ne gre računati na visoko ovraševane o tem kadru £ iri vetina 2¨ 2¤ ©otivov a olikovane ioraževalnega rograma a ridoitev dodatnega oglolenega nana na odroču oučevana J £na tui univera¤ ne manka medtem a ostaa vrašane kako ga olikovati in kam v ioraževalnem sistemu ga ormalno umestiti a olskem nr secialno ioraževane a učitele olščine kot tuega eika ivaa Šola ol- skega eika in kulture na Šleiski univeri v Katovica in e organiirano kot odilomski študi 11 aklučen odilomski ali magistrski študi oučevana olščine kot tuega eika e oveen a vse učitele ki želio delovati na tem odroču Jolanta amor 1 redstonica omenene šole meni da se ogosto celo elo doer učitel olščine kot rvega eika ne more sorieti s oučevanem olščine kot tuega eika kar so okaali rimeri v tuino naoteni učitelev ki so imeli ikušne samo s oučevanem olščine kot rvega eika v tuini so ili neadovolni tako učiteli ki so se avedali da im rimankueo irane kometence kot tudi učenci ki im učiteli niso mogli ustreno raložiti eikovni oavov o aklučenem rogramu študia olskega eika £tore v tem kontekstu rvega eika¤ e učitel možen redvsem analiirati eikovne strukture medtem ko so a učitela glotodidaktika oleg analie omemne tudi možnosti račlenevana raoreana in oveovana osameni eikovni rvin aki kometenc učitel ne more ridoiti re osenega ioraže- vana ki omogoča sonavane slovnice rvega eika v smislu notraeikovni ravil kot tudi 11 i odilomski študi traa semestre redmetnik e dostoen na oveavi ttsikusedul £dosto 1 21¨¤ 1 lektronska koresondenca avtorice Jolanto amor dne 2 21¨ 1¬°