Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi didaktično-metodični rešitev £t i estival dore rakse¤ in ikušen organiiranem kulturni roektov krati a e to čas a oveovane tudi na oseni ravni ©ed študiskim letom se učiteli o veu eo na dalavo rek e-oštnega senama iektornet a ravo oklicni kometenc lako učitel veliko stori tudi sam čitel – relektivni raktik sremla lastno delovane aveda se svoi možnosti in šiki točk Kritična releksia mu omaga ri otimaliacii tenik in metod ter dela s študenti omena releksivne didaktične raktike in vseživlenskega učena se avedao tudi univere – tako domača kot gostitelice ato onuao didaktično-metodične delavnice a visokošolske učitele ker se senanao s sodonimi učnimi me t odami uorao digitalni orodi ri oučevanu delom s študenti s osenimi otreami id1 čiteli so rav tako soduani da nadalueo študi se udeležueo strokovni konerenc in ro gramov a moilnost učitelev Izzivi učiteljev v novi stvarnosti loalne druženo-gosodarske srememe se odražao na revrednotenu osameni ioraževalni cilev na visokošolski ustanova ·akultete si riadevao slediti ričakovanem študentov ki želio iti s ridolenim nanem in veščinami ol konkurenčni na dinamičnem trgu dela ato olikueo nove študiske module raširenim umanističnim ekonomsko-oslovnim in turističnim redmetnikom rememam otrueo tudi omeevalni inančni ukrei kadrovska asedenost in restrukturirane organiaciski enot ašteti deavniki vlivao tudi na ateve uni- vere gostitelice do naotenega učitela ledni ogosto oleg eikovni va i slovenščine vodi tudi redavana o vae i osameni eikoslovni oglavi nr onetike olikoslova skladne oleg slovenistični redmetov so mu auani redmeti s odroča slovenske kulture godovine geograie mediev sodonega ilma in glase turima in gosodarstva ovrstne teme učiteli vklučueo tudi v raktični ouk slovenščine sicer eikovnega vidika in strokovno man oglo- lenega ravnava sociokulturni elementov ima oleg sonavne tudi iemno motivacisko vlogo ri študiu eika kar so okaali tudi isledki ankete ki e ila ivedena med študenti slo- venščine na olskem £rim okošek idr 21 Jugović 21°¤ Kulturnociviliaciske vseine ri učenu tuega eika so tore otrene in tudi želene ostavla a se vrašane kako doro e učitel senanen nimi omemno e da učitel ona tudi strategie tenike in vae kako kul- turne teme vklučiti v eikovni ouk a kreitev soraumevalne možnosti e vredno iirati deav- nosti ki soduao ravo štiri eikovni deavnosti krati a raviao kulturno možnost tako da se učenci avedao druženo-kulturne ogoenosti rae eika interretirao ranovrstne kul- turne sisteme in naveueo medseone stike £¡leksandroic- ędic 2 1¤ a nekateri slovenistika učiteli ivaao tudi redavana o vae s odroča revaana in tolmačena oleg ravite soraumevalne možnosti v eiku dežele gostitelice mora učitel onati revaalske strategie in tenike ter ovladati uorao revaalski orodi in drugi digitalni tenologi Še veči iiv redstavla revaane esedil ralični strokovni odroči kot so eko- 1 Kot rimer navaamo vseslovensko oeracio Inovativne in rožne olike oučevana in učena katere namen e iol- šati kakovost visokošolskega ioraževana tako da omogoča študentom ridoivane nana in veščin s katerimi se usešno vklučueo v družo in na trg dela roekt se e vklučilo več kot visokošolski avodov osredniški organ e ©inistrstvo a ioraževane šolstvo in šort 1¬¬