Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi študiskemu rogramu in raiskovanu v nanovešem odou ¡vtorica risevka se e namreč v letu 2 visala v rvi letnik kulturološko usmerenega študia slavistike s secialiacio i slovenistike Študi slavistike ter raiskovalno deavnost Inštituta odlikue redvsem interdiscilinarni in med- kulturni nača lavne nanstvene disciline ki so temel raiskovana in oučevana na Inštitutu so kulturologia literarna veda in eikoslove Kadrovska asedenost študia e rilagoena vodil- nim discilinam in krati eikovnim secialiaciam ter številu študentov ki i iereo ¡solvent v času študia ridoi tudi nane o druženi in kulturni ramera v slovanski državi ki si o e iral v okviru glavne secialiacie rvi leti ivaana novega rograma e ila uradna smer študia kulturologia odroče slavistika secialiacie a oemistika slovakistika kroatistika sristika olgaristika ali slovenistika študi oemistike se lako kandidati višeo vsako leto v ostale secialiacie a vsaki dve ali vsaka tri leta ecialiacio si iereo sami že neka let a e naoularneša oemistika rvi raličici kulturološkega rograma slavističnega študia so ili oleg lektorata na dodi- lomski ravni v oliki va na iiro še dodatni redmeti ki so se ivaali v slovenskem eiku Kulturna geograia tnologia in verska kultura Jeikovna kultura odono druženo-olitično živlene in kulturne ustanove d te e le adni risoten v aktualni raličici študiskega rograma in sicer v tretem letniku študia vseina ostali redmetov e da vklučena delno v lektorat slovenščine snova študiskega rograma v rvi leti ivaana so ila redavana skua vaami ki so sluša- tele uvaala v teorio in rakso vodilni discilin tore kulturologie literarne vede ter eikoslova in dodatno tudi v godovino ilooie stali redmeti ki so ili nameneni senananu študentov s tematiko konkretni odroči so ili slovenistično ali slavistično oarvani £v okviru raiskovalnega roila Inštituta tore aodne in užne slavistike¤ ri čemer so ili redmeti oveani vodilnimi discilinami ivaani vedno v oe secialiacia širši in oži tem e ila utemelena onaka slavist naisana na dilomi amo slavistično vseino so imeli redmeti s odroča umetnosti in godovine slovenistično a redavana naslovom oularna kultura elementi avdioviualnosti ter redavana vaami osvečena slovenski kniževnosti ©edtem ko glavne nanstvene disciline ostaao iste se e sčasoma sreminala vseina rograma in secialiacia asolventov ki imao da na dilomi kot smer študia visano slavistiko kot secialiacio a slovenistiko lavne smernice sremem študiskega rograma so oarvan- e slošni teoretični redmetov s rimeri i aodno in užnoslovanski kultur oučevane v eiku irane secialiacie na dodilomski ravni ter regionalno omeevane vsein redmetov ki so ili re slošno slavistični – da slovenisti del redavan oiskueo skua s kroatisti £godovino regie v rvem letniku dodilomskega študia ter godovino ide in ©edkulturne odno- se na magistrski ravni¤ renutno e tore rogram študia usmeren v ožo secialiacio omeeno v glavni otea na eno nacionalno kulturo Irano secialiacio lako študenti nadgraueo iirnimi redmeti i drugi secialiaci na ravni magistrskega študia oveno oiskueo tudi lektorat drugega slovanskega eika in vsa en redmet ki se ivaa v tem eiku Dodatno e na urniku čedale več va in man redavan kar e metodološko utemeleno redvsem a redmete ri kateri oučevane oteka v eiku secialiacie deleža v diskusii reševane va odrtega in artega tia na odlagi reranega esedila ter druge glotodidaktične metode ki aktivirao 1