Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi in konvenci navedeni v osnovnem esedilu aloga ni ila ivedena med oukom aradi svoega neustvaralnega načaa neno omočo a se študenti naučio uoralati sletna oroda ki im lako koristio med revaanem oživitev teoretični ur e nuna imulaciske igre omogočao študentom da odigrao vloge s katerimi se odo morda morali ukvarati ri svoem riodnem delu take naloge od študentov atevao uorao ralični eikovni sretnosti oleg tega učenci v varnem okolu vadio komu- nikacio kar im omaga rerečiti moreitne nesoraume v riodnosti Še ena rednost komu- nikaciski va e ravo ustvaralnosti ter kometenc skuinskega dela in odločana kar e sestav- ni del večine učni načrtov Ker se celotne vae tore rirave glavnega esedila in komunikaciske vae ivaao v tuem eiku i lako rimeramo s rogrami ki se ivaao o metodi CI in o rioroča vroska unia £tteur-leeuroaeulegal-content®¦uri§cele¯¡2DC¨ revod K B¤ seinsko in eikovno integrirano učene £Content anguage Integrated earning CI¤ s katerem se učenci učio redmet s omočo tuega eika omemno riseva k uresničevanu cilev nie ri ou- čevanu eikov a učence lako ustvara riložnosti da tako uoralao svoe nove eikovne sretnos- ti namesto da i se i učili a uorao v riodnosti dira eikovna vrata širšemu krogu učencev sodua samoavest mladi in tisti ki se niso doro odvali na ormalno oučevane eikov v slošnem ioraževanu agotavla iostavlenost eiku re agotavlana dodatnega časa v učnem načrtu Kot ugotavla ©aria Dakoska e omemen element oučevana eika reko vseine in ne samo uoraa tuega eika a ridoivane odatkov tako se raviao tudi slošne eikovne sretnosti »a koncet ne uošteva tradicionalne delitve na eik in druge redmete s katerimi se o navadi srečamo Koristi ki iaao i taki rioritet vklučueo oveavo iranega gradiva s otreami in interesi učencev tako da e redstavlena vseina a učenca relevantna in motivaci- ska ri čemer se sklicue na rednane učenca« £Dakoska 21 12¤ Dakoska dodaa da na i didaktični materiali ki se uoralao med oukom vseovali verodostona avtentična ese- dila in dalše diskurivne enote o seveda ateva od učitela več dela kot ri uorai slošnega nesecialiiranega učenika vendar so učinki asno vidni a odoen način so ile ivedene vae ri redmetu trokovni eik logistike med katerimi so študenti oravnavali transortna sredstva in vrste revoa rvi element e il senaniti študente imeni sredstev in niovimi načilnostmi Dva tedna red vaami sta dve osei doili dodatno nalogo – riraviti redstavitev o transortu £dodatna domača naloga e ila osledica odsotnosti na vaa¤ Študenta sta redstavila več vrst revoa tovornak vlak letalo in lado aloga ostali študentov e ila osredotočiti se na vrednosti kot so itrost varnost množičnost natančnost dostonost udonost in varovane okola ato e otekala rarava v kateri so študenti ocenevali ralična revona sredstva glede na dane načilnosti rostovolec a e doolnil taelo s točkami £1 – na- niži reultat – naviši reultat gle riloga 2¤ oleg utrevana esednega aklada oveanega s transortom so študenti vao vadili tudi stonevane ridevnikov – olikovali so ovedi kot e nr ©enim da e letalo itreše kot vlak oleg tega so morali naglas rešteti točke ri adnem strokovnem redmetu – vaa i eika I – i ilo naole če i imeli študenti dosto do računalnikov s rogramsko oremo v danem tuem eiku tem i lako v živo sonali nao- 12¬