Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
55. SSJLK_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi etoa Te e ralne i eno i o čenci reševali na i kane edi oiroa air konrolna k ina in na di ialne edi oiroa šol ke račnalnik ek erienalna kina. rai kavo e ilo vklčenih 0 čencev 3¥ deklic in 32 dečkov ¡. rareda O novne šole anka odra v šol ke le 2011¥. ¤čence e radelila na olovico – 35 ih e reševalo e ralne i e no i na i kane edi, 35 a na elekron ke. ¤oraila e e ralne i eno i a ¡. rared, ki a e lea 201¡ e avila Kaa ªe nar. To oo oča še dodano rieravo relaov in dvono reverane reno i eode. K. ªe nar e ko inoraivno e edilo oraila ara ko ravlico i kni e odro ravlične školke: ior veovnih ravlic 2015 na lovo ane. rašana na e ralne i eno i e e avila na reh ravneh: irane inoraci, raišlane o v einioliki e edila er inerreirane e edila in vrednoene. ostopek zbiranja poatkov ¤čielice lovenščine o čence reh raredov še ošolcev radelile v dve kini – ena olo vica e rala e edilo in reševala vrašalnike na air v eni čilnici, dr a olovica a e rala e edilo in reševala vrašalnike na šol kih račnalnikih v dr i čilnici. aa e ila ri ona ri oeh kinah – radelila e e edila in vrašalnike, raložila navodila er vodila ivedo reše vana. ¤čenci o nare rerali ara ko ravlico ane, nao a rešili vrašalnik, e avlen i 15 vrašan. Ča reševana, ki e il na volo čence, e il ena šol ka ra 45 in v okvir oka lovenščine. Oekivno e do e la anonino o e ov in vnare določeni ča o i a na, ane livo a e a oovila e o ralne i eno i, ki e il že oralen na i i o lacii in a e rav ako o oče onovii na i i olacii. aziskovalne ugotovitve: bralno razumevanje, osreotočenost in čas reševanja testa £a odla i rerane lierare o ran in iolnevan vrašalnikov na i kanih in di ialnih ediih e od ovorila na rai kovalna vrašana. ralno razumevanje ¤čenci, ki o rali in reševali na i kane edi, o v ovreč do e li 15,5 očke, nihov naniži do ežek e il ¡,5 očke, naviši od 22 ožnih očk a 21 očk. ¤čenci, ki o rali in reševali na di ialne edi, o v ovreč do e li 12,9 očke, nihov naniži do ežek e il ¡ očk, naviši a 20,5 očke. To oeni, da o čenci, ki o reševali na i kane edi, do e li olše relae ko i i, ki o rali in reševali na di ialne edi. sreotočenost Oaila e, da o čenci v kini, ki e rala in reševala na i kane edi, rece ol ihi in irni ko v kini, ki e reševala na račnalnik. kini, ki e reševala na air, o le rie čenci dvi nili roko aradi neraevana navodil, le redki o o kšali rei ovai, rav ako e ed eo ni o o ovarali. 113