Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
33. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
516-517
518-519
520-521
522-523
524-525
526-527
528-529
530-531
532-533
534-535
536-537
538-539
540-541
542-543
544-545
546-547
548-549
550-551
552-553
554-555
556-557
558-559
560-561
562-563
564-565
566-567
568-569
570-571
572-573
574-575
576-577
578-579
580-581
582-583
584-585
586-587
588-589
Simpozij OBDOBJA33 3 Vprispevkusmoomenililenekajmo`nosti.Strokovnaliteratura jih pozna mnogo ve~ in se njihovemu razvijanju zelo natan~no posve~a. Znanja o pristopih torej ne manjka.Njihovarealizacijapajeodvisnatakoodmotivacijeinznanjavpletenih,dase rezultati pouka bolj pribli`ajo na~elnim ambicijam in da se u~encem omog~i spoznavanje literature v njenih temeljnih razse`nostih in pozitivnih u~inkih, ki jih lahko ima na njihovo `ivljenje in delo. Literatura AMBRO@,Darinkaidr.,2010:Branja4.Beriloinu~benik za ~etrti letnik gimnazij. Ljubljana: DZS. BLA@I],MilenaMilevaidr.,2007:Svetizbesed8.Berilozaosmirazredosnovne{ole.Ljubljana:Rokus Klett. ^AK[,Ada,2012: Bralna pismenost ob literarnih in neliterarnih u~beni{kih besedilih v osnovni {oli in gimnaziji. Sloven{~ina v {oli XV/2. 2–12. ^AMPELJ JURE^I^, Renata, 2012: Doseganje knji`evnovzgojnih ciljev z uporabo novih metod ob podpori informacijsko-kumunikacijske tehnologije v gimnaziji. Doktorska disertacija. Ljubljana: Filozofska fakulteta. ERHATI^,Blanka,2006:U~inkovitostnavodilzapisanjematuritetnegaesejaizsloven{~ine.Magistrsko delo. Maribor: Filozofska fakulteta. FISCHER, Douglas, FREY, Nancy, 2014: Close Reading as an Intervention for Struggling Moddle School Readers. JAAL, Journal of Adolescent and Adult Literacy 57/5. 367–376. FLORJAN^I^, Janja, 2014: Motivacija bralcev za branje literature ob prostem ~asu v povezavi z metodami knji`evnega pouka. Magistrsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta. IV[EK, MILENA (ur.), 2007: Razmerje med razvijanjem in vrednotenjem sporazumevalne zmo`nosti. CRP. Razvojno-raziskovalni projekt 2004–2006. Sklepno poro~ilo. Ljubljana: ZRS[. JARC,Karolina,2013:U~enciinu~iteljiodomoljubju–izraziskave.Bo`aKrakarVogel(ur.):Slavistika v regijah- Nova Gorica. Zbornik Slavisti~nega dru{tva Slovenije 24. Ljubljana: Slavisti~no dru{tvo Slovenije. 221–227. JELENKO,Tanja,2008:Pisneinterpretacijeliterarnihbesedilkotkazalecuresni~enosticiljev pouka pri poklicni maturi. Doktorska disertacija. Ljubljana: Filozofska fakulteta. JO@EF BEG, Jo`ica, 2012: Literarnobralna pismenost v prvem letniku gimnazije. Bo`a Krakar Vogel (ur.): Slavistika v regijah – Koper. Zbornik Slavisti~nega dru{tva Slovenije 23. Ljubljana: Zveza dru{tev Slavisti~no dru{tvo Slovenije. 193–198. JO@EFBEG,Jo`ica,2014:Razvijanjeklju~nihzmo`nostipriknji`evnempoukuvgimnazijah.Doktorska disertacija. Ljubljana: Filozofska fakulteta. Key competencies: A developing concept in general compulsory education, 2002. Eurydice Slovenia. KRAKARVOGEL,Bo`a,2004:Poglavjaizdidaktikeknji`evnosti. Ljubljana: DZS. KRAKAR VOGEL, Bo`a, 2014: Bralna pismenost med teoreti~nimi na~eli in pou~evalno prakso. Sloven{~ina v {oli XVII/3–4. V tisku. KRAKARVOGEL,Bo`a,BLA@I],MilenaMileva,2013: Sistemska didaktika knji`evnosti v teoriji in praksi. Ljubljana: Pedago{ki in{titut. Literary Framework for Teachers in Secondary Education, 2012. www.literaryframework.eu POZNANOVI^JEZER[EK,Mojca,2012:Na~rtovanjeinspremljavapoukaknji`evnosti v gimnazijah. Magistrsko delo. Ljubljana: Filozofska fakulteta. - POZNANOVI^ JEZER[EK, Mojca idr., 2008: U~ni na~rt. Sloven{~ina: gimnazija. Ljubljana: Mini strstvo za {olstvo in {port: Zavod RS za {olstvo. http://eportal.mss.edus.si/msswww/programi2008/ programi/gimnazija/ucni_nacrti.htm 241