Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
33. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
516-517
518-519
520-521
522-523
524-525
526-527
528-529
530-531
532-533
534-535
536-537
538-539
540-541
542-543
544-545
546-547
548-549
550-551
552-553
554-555
556-557
558-559
560-561
562-563
564-565
566-567
568-569
570-571
572-573
574-575
576-577
578-579
580-581
582-583
584-585
586-587
588-589
Simpozij OBDOBJA33 da najve~ obiskovalcev uporablja brskalnik Google Chrome, temu sledi Mozilla Firefox, Internet Explorer pa je {ele na tretjem mestu. 4 Analiza mnenj uporabnikov Mnenja uporabnikov o virih IMP smo preverili s spletnim vpra{alnikom,3 ki je vseboval 15 vpra{anj, razvr{~enih v tri sklope: (1) vpra{anja, vezana na profil uporab- nika, (2) uporabni{ko izku{njo ter (3) `elje in predloge po nadaljnjem razvoju virov. Vpra{alnik smo poslali udele`encem Jezikovnotehnolo{kega usposabljanja za u~i- telje, ki ga zadnja tri leta financira Ministrstvo za {olstvo, in na dopisni seznam SlovLit ter ga objavili na spletni strani Oddelka za prevajalstvo Filozofske fakultete ter dru`benih omre`jih Facebook in Twitter. 4.1 Profil uporabnikov Vpra{alnik je izpolnilo 52 uporabnikov, med katerimi je bilo 81 % `ensk in 19 % mo{kih. Najve~ (40 %) uporabnikov je starih od 41 do 60 let, 38 % pa med 25 in 40 let. 13 % jih je mlaj{ih od 25 let,4%pastarej{ih od 60 let. Vpra{anje o poklicu vanketi ni bilo obvezno, zato je nanj odgovorilo le 33 (63 %) vpra{anih. Med njimi je najve~ osnovno{olskih in srednje{olskih u~iteljev sloven{~ine (21), ostali so do- diplomski in podiplomski {tudenti (5), prevajalci (2), novinarji (2), raziskovalci (1), upokojenci (1) in drugo (1). Ve~ina (44 %) anketiranih je za vire izvedela na internetu (na dopisnem seznamu ali v dru`benih medijih) ali na izobra`evanju (40 %). Ve~ina (37 %) anketiranih vire uporablja za pou~evanje, 31 % ljubiteljsko, 22 % pa za raziskovanje. Med anketiranimi je tudi 9 % uporabnikov, ki vire uporabljajo pri prevajanju, kar ka`e na zelo heterogeno ciljno skupino uporabnikov, zato so najbr` tudi njihove `elje in potrebe precej razli~ne. Ve~kotpolovica (60 %) vseh vpra{anih vire IMP uporablja enkrat mese~no, 17 % jih po virih posega enkrat tedensko, 13 % enkrat letno, 6 % vsak dan,4%panoli.ik Uporabniki najve~ uporabljajo besedi{~e (ob~asno ali pogosto 77 %) in korpus (73 %), medtem ko digitalno knji`nico ob~asno ali pogosto uporablja le 59 % anketi- ranih. Medpodpornimivirianketiraninajpogostejeuporabljajodoma~ostranprojekta (41%)inoblikoskladenjskespecifikacije(41%),bibliografijopaprecejmanj(19%). 4.2 Uporabni{ka izku{nja Prakti~no vsi (94 %) anketirani uporabniki se (zelo) strinjajo, da so viri IMP pomembni in koristni za jezikoslovne raziskave, 89 % jih meni, da so pomembni in koristni za celotno slovensko dru`bo, 87 % pa se zdi, da so pomembni in koristni tudi za pouk sloven{~ine. Najve~ kritike sta prejela premajhen obseg virov in prekom- pleksno iskanje (po 41 %), slaba vizualizacija moti 37 % anketiranih, samo 17 % vpra{anih pa meni, da viri vsebujejo preve~ napak. Prakti~no vsem anketiranim (95 %) se viri zdijo priporo~ila vredni. Kar 35 % anketiranih je vire `e priporo~ilo drugim, 60 % pa bi jih priporo~ilo sodelavcem, {tudentom, prijateljem. 3 Rezultati ankete so dostopni na povezavi http://tinyurl.com/pg6fq8a. 125