Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
30. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
516-517
518-519
520-521
522-523
524-525
526-527
528-529
530-531
532-533
534-535
536-537
538-539
540-541
542-543
544-545
546-547
548-549
550-551
552-553
554-555
556-557
558-559
560-561
562-563
564-565
566-567
568-569
570-571
572-573
574-575
576-577
578-579
580-581
582-583
584-585
586-587
588-589
590-591
592-593
594-595
596-597
598-599
600-601
602-603
604-605
606-607
608-609
610-611
612-613
614-615
616-617
618-619
620-621
622-623
624-625
626-627
628-629
630-631
632-633
634-635
636-637
638-639
640-641
642-643
644-645
646-647
648-649
650-651
652-653
654-655
656-657
658-659
660-661
662-663
664-665
666-667
668-669
670-671
672-673
674-675
676-677
678-679
680-681
682-683
684-685
686-687
688-689
690-691
692-693
694-695
696-697
698-699
700-701
702-703
704-705
706-707
708
Simpozij OBDOBJA30 v nekaterih primerih, z jezikoslovnega sta-BREZNIK, Anton, 1933: O ~asnikarski sloven- li{~a mogo~e o~itati metodolo{ko {ibkost pri{~ini. Dom in svet 46. 312–320. instrumentalizaciji in interpretaciji analizira-van DIJK, Teun A., 1988: News as Discourse. nih jezikovnih pojavov – gre torej za vpra-Hillsdale, New York: Lawrence Erlbaum. {anje instrumentalnega prevzemanja, ki gaERJAVEC, Karmen, 2003: Media construction of mati~na disciplina razpoznava kot vpra{lji-identity through moral panics: discourses of vega in na katerega v primeru centralisti~neimmigrationinSlovenia.Journalofethnicand meddisciplinarnostiopozarjaWiddowsonmigration studies 29/1. 83–101. (2005). ERJAVEC, Karmen, BA[I] HRVATIN, Sandra, Kot primere dejanskega meddisciplinar-KELBL,Barbara,PETKOVI],Brankica(ur.), nega povezovanja jezikoslovcev in strokov-2000: Mi o Romih: diskriminatorski diskurz v medijih v Sloveniji. Ljubljana: Open Society njakov drugih disciplin bi lahko navedliInstitute – Slovenia. {tudije primerov, ki s prepletom jezikoslov-FAIRCLOUGH,Norman,1995:MediaDiscourse. no-besediloslovneanalizeinanalize London: Arnold. odstopov od novinarskih poklicnih eti~nihGOLDEN,Marija, 2001: O jeziku in jezikoslovju. norm osvetljujejo spremembe v slovenskemLjubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za novinarskem diskurzu po letu 1991 (Kalinprimerjalno in splo{no jezikoslovje. Golob, Poler Kova~i~ 2005; Poler Kova~i~,HALLIDAY,MichaelA.K.,1978:LanguageAsa Kalin Golob 2005; Kalin Golob 2004). Izsto-Social Semiotic: The Social Interpretation of pajo~ primer pluralisti~nega meddiscipli-Language and Meaning. London: Edward narnega povezovanja je bil tudi projektArnold. Raz`alitve v sredstvih obve{~anja kot jezi-JAWORSKI,Adam,COUPLAND,Nikolas,1999: kovnostilno in pravno vpra{anje, v kateremPerspectives on Discourse Analysis. Adam so jezikoslovci, pravniki, predstavniki novi-Jaworski, Nikolas Coupland (ur.): The Dis- narskih {tudij, sociologi in antropolog scourse Reader. London: Routledge. 1–44. soo~anjem razli~nih gledi{~ iskali odgovoreKALIN GOLOB, Monika, 2004: Mo~ jezika – na to, kako naj se omenjene stroke in {ir{aizbor dejstev in besed. Teorija in praksa dru`ba odzovejo na skokovit porast to`b41/3–4. 703–11. zaradi raz`alitev v medijih ter na dru`bene inKALIN GOLOB, Monika, POLER KOVA^I^, medijske spremembe, ki so privedle do njih.Melita, 2005: Med novinarskim stilom in etiko: senzacionalizem brez meja. Dru`boslov- Ugotovimo torej, da so primeri dejanske-ne razprave 21/49–50. 289–393. ga meddisciplinarnega povezovanja medKORO[EC,Tomo,1976:Poglavja iz strukturalne jezikoslovjem in drugimi vedami s skupnimanalize slovenskega ~asopisnega stila: doktor- ciljem raziskovanja slovenskega novinarske-ska disertacija. Ljubljana: Fakulteta Edvarda gadiskurzaprejizjemakotpravilo.Tudizato,Kardelja. da bi presegli to prakso in na novo premisliliKORO[EC, Tomo, 1998: Stilistika slovenskega novinarski diskurz in njegove `anre, smoporo~evalstva. Ljubljana: Kme~ki glas. letos prijavili meddisciplinarni projekt Pre-KO[IR, Manca, 1988: Nastavki za teorijo novi- oblikovanje novinarskega diskurza: novinarskinarskih vrst. Ljubljana: Dr`avna zalo`ba Slo- `anri, novinarski stil in njihovo raziskovanjevenije. – ve~dimenzionalni pristop. LABAN, Vesna, 2004: Razvidnost virov informa- cij v televizijskih novinarskih besedilih: magi- Literatura strsko delo. Ljubljana: Fakulteta za dru`bene ARM, John D., 2004: Concepts of interdiscipli-vede. narity:Configurations of knowledge andLABAN,Vesna, 2007: Televizijski novinarski dis- action. Human Relations 57/4. 379–412.kurz: `anrska in stilna raz~lenitev: doktorska BHATIA, Vijay K., 2004: Worlds of Written Dis-disertacija. Ljubljana: Fakulteta za dru`bene course. London, New York: Continuum.vede. 81