Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
30. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
516-517
518-519
520-521
522-523
524-525
526-527
528-529
530-531
532-533
534-535
536-537
538-539
540-541
542-543
544-545
546-547
548-549
550-551
552-553
554-555
556-557
558-559
560-561
562-563
564-565
566-567
568-569
570-571
572-573
574-575
576-577
578-579
580-581
582-583
584-585
586-587
588-589
590-591
592-593
594-595
596-597
598-599
600-601
602-603
604-605
606-607
608-609
610-611
612-613
614-615
616-617
618-619
620-621
622-623
624-625
626-627
628-629
630-631
632-633
634-635
636-637
638-639
640-641
642-643
644-645
646-647
648-649
650-651
652-653
654-655
656-657
658-659
660-661
662-663
664-665
666-667
668-669
670-671
672-673
674-675
676-677
678-679
680-681
682-683
684-685
686-687
688-689
690-691
692-693
694-695
696-697
698-699
700-701
702-703
704-705
706-707
708
Simpozij OBDOBJA30 izdelaviraziskovalnenaloge ali spletneLiteratura strani). Izpeljava medpredmetnih povezav najGEORGESCU, Damian, 2000: The Reform of bo dejavna: u~ence spodbujamo k razume-Education. A Chance for the Change of Men- vanju, kako je obravnavana tema povezana ztality. Bucharest: UMC. dru`benozgodovinskimi okoli{~inami (npr.GOLE@ KAU^I^, Marjetka, 2009: Evropska opozorimo jih na okoli{~ine, v katerih so pri-kulturna identiteta – realnost ali fikcija? morske `enske odhajale na delo v Egipt),http://isn.zrc-sazu.si/files/file/Traditiones/ k samostojnemu raziskovalnemu delu in kTraditiones_38_1_separati/091_pdfsam_ iskanju sorodnih primerov (npr. motiv ma~e-Traditiones_38_1.pdf he v ljudskem slovstvu). Seznanimo jih, daHARDEN, Ronald M., CROSBY, Joy, 2000: The bodo po kon~anem delu opravili evalvacijogood teacher is more than a lecturer: the twelve roles of the teacher. Dundee: AMEE. medpredmetnegapovezovanja,zatojihJACOBS, Heidi Hayes, 1989: Interdisciplinary spodbudimo, da opazujejo u~ni proces (tj.Curriculum: Design and Implementation. Ale- u~iteljevo delo, lastno dejavnost, dejavnostixandria: Association for Supervision and drugih u~encev, medsebojne odnose, more-Curriculum Development. bitne te`ave), tak pouk kriti~no ovrednotijoJUVAN, Marko, 2009: Svetovni literarni sistem. (opozorijo na prednosti in pomanjkljivosti, naPrimerjalna knji`evnost 32/2. 181–212. uporabnost znanja) in ocenijo svojo vlogo priKRAKAR VOGEL, Bo`a, 2004: Poglavja iz di- takem pouku. daktike knji`evnosti. Ljubljana: DZS. Medpredmetno povezovanje pri poukuKRAKAR VOGEL, Bo`a idr., 2008: U~ni na~rt knji`evnosti ni samo sebi namen, dosegalosloven{~ina. Splo{na, klasi~na in strokovna naj bi dolo~ene cilje. U~itelj mora zato dobrogimnazija. http://portal.mss.edus.si/msswww/ poznati ne le cilje predmeta, ki ga pou~uje,programi2008/programi/media/pdf/un_ gimnazija/un_slovenscina_gimn.pdf pa~ pa tudi drugih predmetnih podro~ij oz.LAKE, Kathy, 2002: Integrated Curriculum. mora dejavno sodelovati z ostalimi u~itelji.www.nwrel.org/scpd/sirs/8/c016.html Timsko delo, sposobnost prilagajanja izbirePOL[AK, Anton, LIPOV[EK, Igor, 2007: Med- vsebinrazvojnistopnji u~encev in metod delapredmetnopovezovanje.www.zrss.si/ppt/ ter organizacijske sposobnosti so za uspe{neGEO_Medpredmetno_polsakinlipovsek.ppt medpredmetne povezave nujni, hkrati pa@BOGAR, Alenka, 2007: Za dejaven pouk knji- mora u~itelj poznati metode dela, ki olaj{u-`evnosti. Jezik in slovstvo 52/1. 55–66. jejo doseganje tovrstnih ciljev.@BOGAR,Alenka, 2008: Osnove literarne teorije s problemsko-ustvarjalnim poukom. Sloven- {~ina v {oli 12/3. 28–36. @BOGAR, Alenka, 2010: Kulturna identiteta in postmoderna dru`ba pri pouku knji`evnosti. Slavisti~na revija 58/3. 349–360. 576