Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
30. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
516-517
518-519
520-521
522-523
524-525
526-527
528-529
530-531
532-533
534-535
536-537
538-539
540-541
542-543
544-545
546-547
548-549
550-551
552-553
554-555
556-557
558-559
560-561
562-563
564-565
566-567
568-569
570-571
572-573
574-575
576-577
578-579
580-581
582-583
584-585
586-587
588-589
590-591
592-593
594-595
596-597
598-599
600-601
602-603
604-605
606-607
608-609
610-611
612-613
614-615
616-617
618-619
620-621
622-623
624-625
626-627
628-629
630-631
632-633
634-635
636-637
638-639
640-641
642-643
644-645
646-647
648-649
650-651
652-653
654-655
656-657
658-659
660-661
662-663
664-665
666-667
668-669
670-671
672-673
674-675
676-677
678-679
680-681
682-683
684-685
686-687
688-689
690-691
692-693
694-695
696-697
698-699
700-701
702-703
704-705
706-707
708
Simpozij OBDOBJA30 sporazumevalnihdejavnostihgovorjenje,gija pri pou~evanju in u~enju v slovenskih poslu{anje, branje in pisanje razlikuje med{olah. Ljubljana: Pedago{ki in{titut. neumetnostnimi in umetnostnimi besedili.CENCI^, Majda idr., 2009: Comparison of the Meddrugimnatan~noopredeljujedejavnosti,usage of ICT among some compulsory ki naj bi pripomogle k razvijanju poslu{anjasubjects in the Slovenian primary schools. neumetnostnih besedil. Vendar u~itelj vProblems of education in the 21st century 17. u~nem na~rtu nima dovolj didakti~ne pod-39–47. pore pri dejavnostih, ki naj bi pomagaleFILIPI^, Anina, 2005: Zvo~ne prvine v radijski razvijatiposlu{anjeumetnostnih besedil.pravlji~ni igri in otrokovo do`ivljanje. Diplom- Tudi pri poslu{anju radijske igre, ki je sicerska naloga. Koper: Pedago{ka fakulteta. izvrstno sredstvo za razvijanje estetske sen-GADAMER,Hans-Georg,2001: Resnica in me- zibilnosti pri do`ivljajskem poslu{anju, sotoda. Ljubljana: Literarno-umetni{ko dru{tvo didakti~ne smernice presplo{ne. V priro~ni-Literatura. kih ob berilih in jezikovnih u~ebenikih za vsaGEISSNER, Helmut, 1970: Igra s poslu{alcem. tri triletja je v zadnjih nekaj letih vendarleProblemi, ~asopis za mi{ljenje in pesni{tva 8/86. 59–64. opaziti premik, saj so ob besedilih vklju~eneGRUDEN, Sabina, 2007: Informacijsko-komu- didakti~ne usmeritve za poslu{anje umetnost-nikacijska sredstva pri pouku sloven{~ine v 1. nih in neumetnostnih besedil. Ugotavljamotriletju osnovne {ole. Diplomsko delo. Koper: tudi, da je u~iteljevo interpretativno branje vPedago{ka fakulteta. razredu v strokovni knji`evnodidakti~ni lite-KORDIGELABER[EK,Metka, 2008: Didaktika raturi bolj poglobljeno in ob{irneje obdelanomladinskeknji`evnosti.Ljubljana:Zavod kot poslu{anje zvo~nih posnetkov (KordigelRepublike Slovenije za {olstvo. 2008; Saksida 2008; Podbev{ek 1998).PODBEV[EK,Katarina,1998:Glasno Pripraviti bi bilo treba izhodi{~a didakti~no-interpretativno branje Kettejeve pesmi Na trgu metodi~nihpostopkovzaposlu{anjeradijskih(u~iteljeva priprava). Jezik in slovstvo 44/1–2. iger s poudarkom na razvijanju vzgojiteljeve,19–28. u~iteljeve in otrokove senzibilnosti za doje-POZNANOVI^ JEZER[EK, Mojca idr., 2011: manje zvo~ne plasti radijske igre, predvsemU~ni na~rt. Program osnovna {ola. Sloven- glede na njena specifi~na izrazila.{~ina. Ljubljana: Ministrstvo za {olstvo in {port, Zavod RS za {olstvo. www.mss.gov.si/ Rezultati pedago{kih raziskav so poka-fileadmin/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/ zali, da se u~itelji zavedajo pomembnostios/prenovljeni_UN/ UN_slovenscina_OS.pdf na~rtovanja in izvajanja posameznih dejav-SAJKO, Rosanda, 2006: Poeti~nost zvoka: ust- nosti pred, med in po poslu{anju, vendar nisovarjalne mo`nosti radijske igre za otroke. dovolj didakti~no in tehni~no usposobljeni zaMaribor: Mariborska knji`nica, Revija Otrok poslu{anje radijskih iger, zato bi bilo smi-in knjiga. selno dodatno strokovno izobra`evanje u~i-SAKSIDA,Igor, 2004: Berilo – pot do uspeha pri teljev na podro~ju dejavnosti poslu{anja, szunanjem preverjanju znanja. Izzivi devetletke poudarkom na do`ivljajskem poslu{anju inpri pouku sloven{~ine: strokovni simpozij, razvijanju didakti~nih pristopov pri poslu{a-Ljubljana, 5. in 6. marec 2004. Ljubljana: nju radijskih iger. Mladinska knjiga. 10–12. SAKSIDA, Igor, 2008: Poti in razpotja didaktike knji`evnosti. Menge{: Izolit. Literatura [UBIC,Damjana,2011:Didakti~nividikiuporabe BAHOVEC, Eva D., BREGAR - GOLOBI^,radijske igre pri razvijanju poslu{anja v 1. in Ksenija, KRANJC, Simona, 1999: Kurikulum2. triletju. Magistrsko delo. Ljubljana: Peda- zavrtce. Pred{olska vzgoja v vrtcih. Ljubljana:go{ka fakulteta. Ministrstvo za {olstvo in sport, Zavod RS zaVOGEL, Jerica: 1998: Poslu{anje pri pouku knji- {olstvo. `evnosti. Jezik in slovstvo 44/4. 129–136. BRE^KO, Barbara Ne`a, VEHOVAR, Vasja,www.rtvslo.si/strani/radijska-igra-na-valovih- - 2008: Informacijsko-komunikacijska tehnoloradia/148 312