Učbeniki in gradiva

  • banner_ABC (1)
  • banner_Zepna
  • baner_SBZ 1b (1)
  • banner_ABC (1)
  • banner_Zepna
  • baner_SBZ 1b (1)

Kontakt

mag. Mateja Lutar
Soba 9
E: [email protected]     [email protected]
T: +386 (0)1 241 86 49

Prodaja knjig

Knjigarna Filozofske fakultete
E: [email protected]
T: +386 (0)1 241 11 19

NOVICE

  • Projekt NASLON

    V ponedeljek, 15. decembra 2025, vas vabimo na zaključni dogodek, kjer bomo predstavili rezultate projekta NASLON – Nadgradnja spletnega tečaja Slonline – mobilno in spletno učenje slovenščine za priseljence, in sicer: tečaj in mobilno aplikacijo Slonline ter novi učbenik Naslon. Več …

  • Izobraževanje za učitelje slovenščine kot drugega in tujega jezika

    26. in 27. junija 2024 vas vabimo na tradicionalno junijsko izobraževanje. Letos bomo govorili o gledališki pedagogiki, dejavnostih za govorjenje, večjezičnosti in predstavili kopico novosti. Izobraževanje je brezplačno. Več …

Učbeniki in gradiva

  • Učbeniki in priročniki

    Osnovna stopnja

    Učbeniki za učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika na osnovni stopnji omogočajo doseganje ravni A1 in A2 po Skupnem evropskem jezikovnem okvirju. Zasnovani so v skladu s sodobnimi didaktičnimi pristopi in praktičnimi izkušnjami avtorjev učbeniških gradiv. Nekateri učbeniki so zasnovani kot zbirke in se nadaljujejo tudi na nadaljevalni in izpopolnjevalni stopnji ter so dopolnjeni s priročniki za učitelje ali interaktivnimi vsebinami.

    Nadaljevalna stopnja

    Med učbeniška gradiva za učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika na nadaljevalni stopnji so uvrščeni učbeniki, ki po Skupnem evropskem jezikovnem okvirju omogočajo doseganje ravni B1 in B2. Sodobno oblikovana učbeniška gradiva vključujejo didaktična spoznanja poučevanja slovenščine kot drugega in tujega jezika, ki smo jih razvili na Centru za slovenščino kot drugi in tuji jezik ter nastajajo v sodelovanju z izkušenimi avtorji ter učitelji na tečajih in lektoratih slovenščine. Posamezni učbeniki in učbeniški kompleti so del zbirke učbenikov za osnovno in izpopolnjevalno stopnjo ter so dopolnjeni s priročniki za učitelje ali interaktivnimi vsebinami.

    Izpopolnjevalna stopnja

    Učbeniki za učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika na izpopolnjevalni v skladu s sodobnimi trendi označevanja učbenikov omogočajo doseganje ravni C1 in C2 po Skupnem evropskem jezikovnem okvirju. So rezultat strokovnih spoznanj in sodobnih didaktičnih pristopov ter izkušenih avtorjev, dopolnjujejo pa jih tudi kulturne vsebine. Posamezni učbeniki in učbeniški kompleti so del zbirke učbenikov na osnovni in nadaljevalni stopnji.

    Priročniki in učno gradivo

    Priročniki za učitelje ponujajo nasvete, kako čim bolje izkoristiti učbeniške vsebine, prinašajo tudi slikovno gradivo in dodatne vaje ter nasvete za realizacijo posameznih vsebin. Dostopni so brezplačno in v elektronski obliki. Različna učna gradiva so primerna kot dopolnitev k učbeniškim kompletom ali kot samostojna gradiva za poučevanje, popestritev ure ali ponovitev določenih slovničnih vsebin

    e- / i-gradiva

    Na področju e-/i-gradiv sledimo sodobnim založniškim trendom s pripravo dodatnih gradiv, ki so lahko dopolnitev obstoječim učnim gradivom ali samostojno gradivo za začetno učenje.

  • Stopenjska berila

    Stopenjska berila (angl. graded readers) so besedila, napisana oz. prilagojena posebej za učence slovenščine kot drugega ali tujega jezika. Označena so po stopnjah, da lahko učenci za branje izberejo tisto, ki ustreza njihovemu jezikovnemu znanju.
    Več informacij je na voljo tukaj.

  • Gradiva

    Seminar slovenskega jezika, literature in kulture

    Ob prireditvi Seminar slovenskega jezika, literature in kulture izide publikacija s prispevki na izbrano temo prireditve. Prispevki predstavljajo razmišljanje vabljenih avtorjev o temi z jezikovnega, literarnega in kulturnozgodovinskega vidika.

    Simpozij Obdobja

    V simpozijski publikaciji Obdobja so zbrani znanstveni prispevki slovenskih in tujih jezikoslovcev, literarnih teoretikov ter raziskovalcev drugih humanističnih ved, ki razmišljajo o aktualni izbrani temi mednarodne prireditve simpozij Obdobja.