Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 39_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368
Simpozij OBDOBJA 39 KUNST GNAMUŠ, Olga, 1992: Sporazumevanje in spoznavanje jezika. Ljubljana: Državna založba Slovenije. MARENTIČ POŽARNIK, Barica, PLUT PREGELJ, Leopoldina, 2009: Moč učnega pogovora: poti do znanja z razumevanjem. Ljubljana: DZS. PIRIH SVETINA, Nataša, 1999/2000: Analiza šolske ure pouka književnosti po modelu analize govorjenega diskurza. Jezik in slovstvo XLV/1–2. 5–18. PLUT PREGELJ, Leopoldina, 2012: Poslušanje: način življenja in vir znanja. Ljubljana: DZS. PREGELJ, Andreja, 2013: Vpliv primorskega narečja na pedagoški govor v osnovni šoli. Diplomsko delo. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. ŠEBJANIČ, Maja, 2014: Učiteljeva usposobljenost za kompetentno rabo pedagoškega govora. Slo venščina v šoli XVII/2. 2–21. ŠEBJANIČ ORAŽEM, Maja, 2016: Vloga obdobja pripravništva pri pridobivanju kompetenc za poučevanje slovenščine. Doktorska disertacija. Ljubljana: Filozofska fakulteta. UN OŠ = Učni načrt. Program osnovna šola. Slovenščina (posodobljena izdaja), 2018. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod Republike Slovenije za šolstvo. www.gov.si/assets/ministrstva/ MIZS/Dokumenti/Osnovna-sola/Ucni-nacrti/obvezni/UN_slovenscina.pdf (dostop 3. 3. 2020) UN GIM = Učni načrt. Slovenščina. Gimnazija: splošna, klasična, strokovna gimnazija, 2008. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport, Zavod Republike Slovenije za šolstvo. http://portal.mss.edus.si/ msswww/programi2008/programi/media/pdf/un_gimnazija/un_slovenscina_gimn.pdf (dostop 3. 3. 2020) VOGEL, Jerica, 1998/99: Poslušanje pri pouku književnosti. Jezik in slovstvo XLIV/4. 129–136. VOGEL, Jerica, 2000/01: Poslušanje kot učni cilj, vsebina in metoda v učbenikih za štiriletne srednje šole. Jezik in slovstvo XLVI/6. 273–286. VOGEL, Jerca, 2008: Slovenščina kot učni predmet in učni jezik v šolah s slovenskim učnim jezikom v RS. Milena Ivšek (ur.): Jeziki v izobraževanju: Zbornik prispevkov konference. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 117–128. VOGEL, Jerca, 2010a: Jezikovna didaktika 2010/2011. Interno gradivo predavanja. Ljubljana: Filo- zofska fakulteta. VOGEL, Jerca, 2010b: Zmožnost kritičnega sporazumevanja kot temeljni cilj jezikovnega izobraževanja v šoli. Milena Ivšek (ur.). Pot k jezikovni politiki v izobraževanju. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo. 106–135. VOGEL, Jerca, 2015: Modeli jezikovnega pouka pri predmetu slovenščina od leta 1990 do danes. Jezik in slovstvo LX/3–4. 173–183. ŽBOGAR, Alenka, 2013: Iz didaktike slovenščine. Ljubljana: Zveza društev Slavistično društvo Slovenije. 224