Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 39_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368
Simpozij OBDOBJA 39 V anketi je sodelovalo največ študentov razrednega pouka (65,5 %) in smeri dvo predmetni učitelj (23,3 %) ter malo študentov likovne (5,6 %) in glasbene pedagogike 7 (1,2 %). Odgovarjalo je 82,9 % študentk in 13,6 % študentov. 4 Rezultati z interpretacijo Trditve (19) v vprašalniku smo razdelili v štiri sklope, v nadaljevanju pa v skladu z namenom članka predstavljamo rezultate le za izbrane trditve iz treh sklopov. V prvem sklopu trditev nas je zanimalo mnenje študentov o svojem znanju SKJ. Trditev Ne strinjam Neodločen. Strinjam Skupaj se.8 se. T1: SKJ znam zelo dobro. f 12 60 267 339 f % 3,5 17,7 78,8 100 T2: Večje težave imam pri f 101 74 164 339 govorjenju v SKJ kot pri f % 29,8 21,8 48,4 100 pisanju v SKJ. T3: Slovenščina bi morala f 25 31 283 339 biti učni predmet na vseh študijskih smereh, na katerih se izobražujejo bodoči f % 7,4 9,1 83,5 100 učitelji. T4: Svoje znanje SKJ f 9 45 285 339 želim izpopolnjevati tudi v f % 2,7 13,3 84 100 prihodnje. 8 Tabela 1: Mnenje študentov o svojem znanju SKJ. Spodbudno je, da velika večina anketirancev meni, da znajo SKJ zelo dobro, in da 9 želijo svoje znanje izpopolnjevati tudi v prihodnje. Manj kot polovica jih ima večje težave pri govorjenju v SKJ kot pri pisanju. Večina študentov še meni, da bi morala biti slovenščina učni predmet na vseh študijskih smereh, na katerih se izobražujejo bodoči učitelji. S slednjim so se visoko strinjali tudi bodoči vzgojitelji, logopedi, surdopedagogi in specialni pedagogi v anketi Skubic (2016: 519). V drugem sklopu trditev smo preverjali mnenje študentov o potrebi učiteljevi po rabi SKJ. 7 Ker niso vsi anketiranci odgovorili na vprašanje o študijski smeri in spolu, skupni delež ni enak 100 %. 8 Ocene trditev na petstopenjski lestvici smo strnili v tri stopnje, in sicer smo združili kategoriji sploh se ne strinjam in ne strinjam se ter strinjam se in popolnoma se strinjam. 9 Da se zdi jezikovno izobraževanje študentom pomembno, se je pokazalo tudi v anketi med študenti RP o pomenu povratne informacije o njihovih govornih nastopih, in sicer se je največ študentom zdela uporabna povratna informacija o jezikovni pravilnosti (Godec Soršak 2019: 468). 198