Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 39_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368
Simpozij OBDOBJA 39 4.2 Raziskovalna metoda Izvedli smo empirično kvantitativno raziskavo in uporabili deskriptivno kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Pridobljene podatke smo računalniško obdelali. Rezultate smo predstavili v frekvenci in odstotkih ter jih interpretirali skladno z raziskovalnimi cilji. 4.3 Postopek zbiranja podatkov Za potrebe raziskave je bil uporabljen anketni vprašalnik. Zbiranje podatkov je potekalo v januarju in juniju 2019. Anketiranci so bili predhodno obveščeni o raziskavi in njenem namenu. Reševanje vprašalnikov je bilo prostovoljno, trajalo pa je približno 15 minut. Zagotovili smo anonimnost pridobljenih podatkov, anketne vprašalnike so anketiranci reševali samostojno. 4.4 Vzorec V vzorec smo zajeli 83 vzgojiteljev, zaposlenih v različnih vzgojno-izobraževalnih zavodih v Sloveniji, ki so se udeležili stalnega strokovnega izpopolnjevanja Vstopam v svet branja in pisanja z vsemi čutili na temo medpodročnega povezovanja štirih kurikularnih področij: jezika, narave, gibanja in glasbe s poudarkom na jezikovnih dejavnostih. 4.5 Rezultati ankete Anketiranci so najprej odgovarjali na vprašanja o delovni dobi. Največ anketirancev (27,7 %) je imelo več kot 21 let delovne dobe, najmanj (12,0 %) pa od 11 do 20 let delovne dobe. Nato je sledilo vprašanje o tem, v kateri starostni skupini otrok najraje delajo in zakaj. Največ vprašanih najraje dela v drugi starostni skupini otrok (50,6 %), 28,9 % je takih, ki najraje delajo v prvi starostni skupini otrok, najmanj pa je vzgojiteljev (7,2 %), ki radi delajo v obeh starostnih skupinah otrok. Vprašani v nadaljevanju navajajo, zakaj so se tako odločili. Zaposleni z več kot 21 leti delovne dobe navajajo, da lahko delajo v obeh starostnih skupinah, da pa jim delo v prvi starostni skupini pomeni večji izziv. Tisti, ki so odgovorili, da raje delajo v prvi starostni skupini, so med vzroki navajali, da že dolgo delajo z otroki v prvem starostnem obdobju, da raje delajo z mlajšimi otroki, da se jim mlajši otroci zdijo bolj vodljivi, da jih pritegne vsaka malenkost, največkrat pa so izjavili, da imajo otroci v tem obdobju zelo omejeno spoznavno zmožnost in da jih lahko veliko naučijo. Med tistimi, ki so se odločili, da se čutijo najbolj usposobljene za delo v drugi starostni skupini, je bilo največ takih z od 10 do 20 let delovne dobe in tistih z delovno dobo od 0 do 5 let. Navajajo, da jim delo v tej starostni skupini predstavlja večjo možnost komunikacije, več povratnih informacij s strani otrok, ker se težje poistovetijo z mlajšimi otroki … Odgovori anketirancev nam odpirajo možnosti za iskanje povezave med delovno dobo, naklonjenostjo do področja jezik in dejavnostmi, ki jih vzgojitelji izvajajo na področju jezika v vrtcu, vendar bo to predmet nadaljnjega raziskovanja. 189