Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
Obdobja 39_listanje:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368
Simpozij OBDOBJA 39 FINK, Fran, KOPRIVA, Alfonz, ŽERJAV, Albert, 1950: Slovenska jezikovna vadnica za 3. razred osnovnih šol. Ljubljana: DZS. FINK, Fran, KOPRIVA, Alfonz, ŽERJAV, Albert, 1951: Slovenska jezikovna vadnica za 4. razred osnovnih šol. Ljubljana: DZS. GRGINIČ, Marija, 2000: ABC 2: Poslušamo – govorimo, pišemo – beremo, 2. del. Delovni učbenik za slovenski jezik v 1. razredu osnovne šole in 2. razredu devetletne osnovne šole. Trzin: Založba Izolit. JALEN, Marija, 1970: Spoznavajmo slovenski jezik: jezikovna vadnica za 4. razred osnovnih šol. Ljubljana: Mladinska knjiga. KERN, Milka, KRAMARIČ, Mira, PIPAN, Majda, 2013: Lili in Bine 3. Učbenik za slovenščino v tretjem razredu osnovne šole. Ljubljana: Rokus Klett. KOREN, Majda, ZAJC, Sonja, 2008: Črke in besede 2. Učbenik za slovenščino – jezik v 2. razredu. Ljubljana: DZS. MARJANOVIČ UMEK, Ljubica, 2008: Otrok in učbenik: razvojnopsihološki vidik. Vida Medved Udovič, Mara Cotič, Majda Cencič (ur.): Sodobne strategije učenja in poučevanja. Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta Koper. 16–21. PORENTA, Ana, 2001: Slovenski jezik 2. Delovni učbenik za 2. razred osnovne šole. Ljubljana: Mladinska knjiga. POTOČNIK, Nataša, 2011: Slovenščina 4. Učbenik za slovenski jezik v 4. razredu osnovne šole. Ljubljana: Mladinska knjiga. RIBIČIČ, Josip, ZAVRŠNIK, Rudolf, 1946: Prva čitanka. Ljubljana: DZS. UDOVIČ MEDVED, Vida, ZRIMŠEK, Nataša, 2002: S slikanico se igram in učim: slovenščina 3 za 3. razred 9letne osnovne šole. Ljubljana: Mladinska knjiga. Literatura FAIRCHILD, Emily, GRAUERHOLZ, Liz, MCCABE, Jane, PESCOSOLIDO, Bernice, TOPE, Daniel, 2011: Gender in twentieth-century children’s books. Patterns of disparity in titles and central characters. Gender & Society XXV/2. 197–226. GULIČ, Maksimiljan, DOBROVOLJC, Helena, JERAM, Jasna, ŠAUPERL, Mojca, 2018: Smernice za spolno občutljivo rabo jezika. Ljubljana: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti. HALLIDAY, Michael Alexander Kirkwood, 2004: An introduction to functional grammar. London: Arnold. HRŽENJAK, Majda, 2013: Kompleksnost (spolnih) neenakosti v izobraževanju. Šolsko polje XXIV/5–6. 71–88, 164–165. KRANJC, Simona, OŽBOT, Martina, 2013: Vloga spolno občutljivega jezika v slovenščini, angleščini in italijanščini. Andreja Žele (ur.): Družbena funkcijskost jezika (vidiki, merila, opredelitve). Obdobja 32. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. 233–239. KRESS, Gunther, VAN LEEUWEN, Theo, 2005: Reading images: the grammar of visual design. London: Routledge. KRIŽAJ ORTAR, Martina idr., 1998: Učni načrt. Osnovna šola, slovenščina. Ljubljana: Nacionalni kurikularni svet, Področna kurikularna komisija za osnovno šolo, Predmetna kurikularna komisija za slovenščino. RODELA, Martina, 2019: Izrazna sredstva medosebne metafunkcije v učbenikih za slovenščino kot materinščino v osnovni šoli. Doktorska disertacija. Koper: Pedagoška fakulteta. STARC, Sonja, 2004: Mother-tongue education in Slovenia. L1Educational Studies in Language and Literature 4. 103–115. STARC, Sonja, 2008: Osnovnošolsko učbeniško besedilo kot besedilo kolonija, sestavljeno iz besednih in nebesednih znakov. Vida Medved Udovič, Mara Cotič, Majda Cencič (ur.): Sodobne strategije učenja in poučevanja. Koper: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta Koper. 45–56. 182