Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
35. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
516-517
518-519
520-521
522-523
524-525
526-527
528-529
530-531
532-533
534-535
536-537
538-539
540-541
542-543
544-545
546-547
548-549
550-551
552-553
554-555
556-557
558-559
560-561
562-563
564-565
566-567
568
Simpozij OBDOBJA35 z jezikovnodidakti~nimi, morajo zato biti pozorni na ta pomembna semanti~no- pragmati~no sredstva, s pomo~jo katerih je na{a komunikacija lahko bolj u~inkovita in obenem nenasilna. Viri in literatura BARKER,Chris,2002:TheDynamicsofVagueness.LinguisticsandPhilosophy25.1–36. BOWERS, John Waite, 1963: Language intensity, social introversion, and attitude change. Speech Monographs30.345–352. BROWN, Penelope, LEVINSON, Stephen C., 1987: Politeness: Some Universals in Language Use. Cambridge: Cambridge University Press. CD=CambridgeDictionary.www.dictionary.cambridge.org ^ERV, Gaja, KALIN GOLOB, Monika, 2012: Sporo~anjske vloge in raba dvodelnega ~lenka naj bi z dele`nikom na -l v sodobnem tiskanem poro~evalstvu. Slavisti~na revija 60/2. 131–49. LBZS=Leksikalnabazazasloven{~ino. http://www.slovenscina.eu LIVNAT, Zohar, SOVRAN, Tamar, 2001: Creativity vs. Meaningfulness in Adverbial Derivation. Folia Linguistica 35/3–4. 299–312. KORO[EC,Tomo,1998:Stilistika slovenskega poro~evalstva. Ljubljana: Kme~ki glas. KUNST GNAMU[, Olga, 1986: Razumevanje in tvorjenje besedila: poskus pragmati~ne raz~lembe. Ljubljana: Pedago{ki in{titut pri Univerzi v Ljubljani. MIKOLI^, Vesna, 2005: Izrazi mo~i argumenta v znanstvenih besedilih. Marko Jesen{ek, Jo`ica ^eh, Bernard Rajh (ur.): Knji`no in nare~no besedoslovje slovenskega jezika. Maribor: Slavisti~no dru{tvo. 278–291. MIKOLI^, Vesna, 2007a: Izrazi mo~i argumenta v turisti~noogla{evalskih besedilih. Irena Orel (ur.): Metode in zvrsti. Razvoj slovenskega strokovnega jezika. Obdobja 24. Ljubljana: Center za slo- ven{~ino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. 153–161. MIKOLI^, Vesna, 2007b: Modifikacija podstave in argumentacijska struktura besedilnih vrst. Slavi- sti~na revija 55/1–2. 341–355. MIKOLI^, Vesna, 2014: Literarna perspektiva [alamunovega pesni{kega diskurza skozi slovensko in tujejezi~no leksiko. Alenka @bogar (ur.): Recepcija slovenske knji`evnosti. Obdobja 33. Ljubljana: Znanstvena zalo`ba Filozofske fakultete. 279–287. MIKOLI^, Vesna, 2016: Ethnic Identity and Intercultural Awareness in Modern Language Teaching. Tilka Model for Ethnic Conflicts Avoidance. New York: Nova Science Publishers. MIKOLI^, Vesna, 2016 (v tisku): Medkulturno pou~evanje jezika in knji`evnosti po modelu Tilka. Sloven{~ina v {oli. MILIVOJEVI],Zoran,2013:Igre,kijih igrajo narkomani. Ljubljana: Modrijan. MORZYCKI,Marcin,2015:Modification. Key Topics in Semantics and Pragmatics. Cambridge: Cam- bridge University Press. PISANSKI PETERLIN, Agnes, 2007: Raziskave metabesedilnosti v uporabnem jezikoslovju: pregled podro~ja in predstavitev raziskovalnega dela za sloven{~ino. Jezik in slovstvo 52/3–4. 7–19. PISANSKIPETERLIN,Agnes,2015:Soprevedenapoljudnoznanstvenabesedilavsloven{~inidruga~na od izvirnih? Korpusna {tudija na primeru izra`anja epistemske naklonskosti. Slavisti~na revija 63/1. 29–43. RICK,Nouwen,2010:Twokindsofmodifiednumerals.SemanticsandPragmatics3.1–41. SMOLEJ,Mojca,2004:Obvezniinneobvezni~lenki. Slavisti~na revija 52/2. 144–155. SP = Slovenski pravopis. Fran. Slovarji In{tituta za slovenski jezik Frana Ramov{a ZRC SAZU. www.fran.si SSKJ = Slovar slovenskega knji`nega jezika. Fran. Slovarji In{tituta za slovenski jezik Frana Ramov{a ZRCSAZU.www.fran.si 332