Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
32. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
Simpozij OBDOBJA32 mest (Dobrovoljc, Krek 2011) utemeljuje tanormativnega zna~aja? Katere zunajjezikov- postopek in uvaja metodologijo, ki jene okoli{~ine vplivajo na normativnost tradicionalni na~ini niso omogo~ali. V okvirujezikovnega priro~nika oz. programskega projekta Sporazumevanje pa je bil `e pri-orodja? pravljen empiri~no ugotovljen nabor proble- mati~nih mest v jezikovnem sistemu, kakorLiteratura jih prikazujejo t. i. spletne jezikovne sveto-BIZJAKKON^AR,Aleksandra,DOBROVOLJC, valnice (Bizjak Kon~ar idr. 2011) in ki lahkoHelena,DOBROVOLJC, Kaja, LOGAR slu`ikot ontologijanormativnih zadreg BERGINC, Nata{a, KOCJAN^I^, Polonca, govorcev sloven{~ine. KREK, Simon, ROZMAN, Tadeja, 2011: V perspektivi bo treba upo{tevati, da jeSlogovni priro~nik: sporazumevanje v sloven- mogo~e pri gradnji leksikalne zbirke norma-skem jeziku: kazalnik 17 – Standard za kor- tivnih te`av, ki predstavlja standardizacijskopusno analizo te`av pri tvorbi besedil. http:// osnovo, uporabiti tudi strojne na~ine. www.slovenscina.eu/Media/Kazalniki/Kazal- nik17/Kazalnik_17_Slogovni_prirocnik_SSJ. 3.2.2 pdf DOBROVOLJC,Helena,2004:PravopisjenaSlo- Vsepredstavljeno, tako izraba novih in zavenskem. Ljubljana: Zalo`ba ZRC, ZRC standardizacijske dejavnosti prilagojenih gra-SAZU. divskih virov kot izraba elektronskih orodij,DOBROVOLJC, Helena, BIZJAK KON^AR, je na Slovenskem novost, ki bo dobrodo{laAleksandra, 2013: Slovenski pravopisi in tudi pri oblikovanju razmerij med tradicional-vpra{anje normativnih pristojnosti. Slovenski nimi standardizacijskimi na~eli. Slednja sejezik – Slovene linguistic studies 9. 111–126. kot neuravnote`ena izkazujejo prav na ravniDOBROVOLJC, Helena, JAKOP, Nata{a, 2011: osnovne standardizacije, tj. zapisa, ob aktual-Sodobni pravopisni priro~nik med normo in nih dilemah bloger ali blogar,9 bonbon alipredpisom. Ljubljana: Zalo`ba ZRC, ZRC bombon,10 glodavec ali glodalec,11 kjer jeSAZU. mogo~e opazovati omahovanje med na~elomDOBROVOLJC, Helena, KREK, Simon, 2011: Normativne zadrege – Empiri~ni pristop. dejanske rabe ter sistemskim (blogar), eti-Simona Kranjc (ur.): Meddisciplinarnost v molo{kim(bonbon)inhistori~nim(glodavec)slovenistiki. Obdobja 30. Ljubljana: Znanstve- na~elom. na zalo`ba Filozofske fakultete. 89–97. http:// www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp30/ 3.2.3 Zbornik/Dobrovoljc_Krek.pdf Vzporedno ob razre{evanju konceptual-DULAR,Janez,1982:Obosnutkunovega sloven- nih vpra{anj standardizacije pa bo trebaskega pravopisa. Na{i razgledi. 264–266. transparentno razre{iti nejasnosti v jezikov-FRAWLEY, William J. (ur.), 2003: International nopoliti~nih standardizacijskih strategijah inEncyclopedia of Linguistics. New York: odgovoriti na vpra{anja, ki jih zahtevaOxford University Press. kulturno okolje standardnega jezika: Kako vGARVIN,PaulL.,1993:Aconceptualframework najhitrej{em ~asu posodobiti jezikovni opis,fort he study of language standardization. International Journal of the Sociology of Lan- ki je osnova standardizacijskega priro~nika,guage. 37–54. kakr{en je na Slovenskem pravopisni? KateriHAUGEN, Einar, 1966. Language conflict and jezikovni priro~niki oz. slovarji so/naj bi bililanguage planning. The case of modern 9 Ali se prav pi{e bloger ali blogar?: http://isjfr.zrc-sazu.si/sl/svetovalnica/ali-se-pravilno-pise-bloger- ali-blogar#v. 10 Alijeprav bombon ali bonbon?: http://www.lektorsko-drustvo.si/vprasanja-in-odgovori/institut- za-slovenski-jezik-frana-ramovsa/je-prav-bombon-ali-bonbon1. 11 Ali je prav glodavec ali glodalec?: http://isjfr.zrc-sazu.si/sl/svetovalnica/ali-je-pravilno-glodavec- ali-glodalec#v. 98