Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
32. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
Simpozij OBDOBJA32 3.zakaj bom v nedeljo proti. V tabeli 5 so s pu{~icami ozna~ene tiste 4.Razloga sta dejansko dva izbire v semanti~ni mre`i, ki ustvarjajo konti- 5.in oba sta preprosta. nuiteto na semanti~ni osi entitete. 6.Prvi je, 7.da se ne strinjam s samo idejo zakonika,Tabela 5: Semanti~ne izbire na osi entitete za 2. be- 8.drugi pa, sedilo 9.da ta predstavlja navadno upravno-pravno skr- pucalo. ENTITETA 10. Glede ideje; (1) vsebina oseba udele`enec: jaz 11. Dru`inski zakonik (DZ) `e s svojim imenom poni`uje pojem dru`ine, vsebina neoseba (–) rodovna nenavzo~a 12. ker je ta v njem omenjena samo enkrat,entiteta: pojmi (razlog …) 13. in sicer v 2. ~lenu, 14. kjer je definirana kot skupnost otroka z enimNa ~asovni osi pa prevladuje izbira se- ali dvema skrbnikoma, danjika, ki s prevladujo~o izbiro razmernih 15. ki sta mimogrede lahko tudi otrokova star{a.procesov(5.inobastapreprosta)inprocesov Izbire osebkovih entitet v linearnem zapo-obstajanja (4. Razloga sta dejansko dva) redju so zajete v tabeli 4. gradi perspektivo rednosti glagolskega do- godka. V tabeli 6 so zabele`ene ~asovne in Tabela 4: Osebkove entitete glede na nanosnika zarednostne izbire, ki ustvarjajo perspektivo 2. besedilo splo{ne sedanjosti. Udele`enciMaterialni svetMiselni svet 1. zadnji pro- Tabela 6: Semanti~ne izbire na osi dogodka v 2. be- stor~ek brez sedilu zakonika DOGODEK 2. jaz ~as hkraten + rednost 3. jaz 4. razlog Opis osebkovih entitet in povedkovih 5. razloga dogodkov s pomo~jo semanti~ne mre`e za 6. razlog 2. besedilo je nakazal, da je besedilo usmerje- 7. jaz no k pojasnjevanju teme in izra`anju pogle- 8. razlog dov nanjo. S tem se drugi blog pribli`uje 9. zakonik argumentativni obliki sporo~anja in odmika od prvega bloga, ki se pomensko uvr{~a v 11. dru`inskipolje osebne izpovedi. zakonik Analiza avtenti~nih izsekov blogovskih 12. dru`ina besedil s pomo~jo semanti~nih mre` je uved- 13. dru`ina lapomembna izhodi{~a za prou~evanje 14. dru`ina jezikoslovnih zna~ilnosti blogov in spro`ila 15. skrbnikavpra{anja `anrskosti blogov, na katera je mogo~e odgovoriti le z raziskavo, ki temelji Spomo~jotabele4lahkougotovimo,davna korpusu besedil. Korpus mora s svojim za~etnem delu besedila ustvarja stalnico izbi-obsegom zagotavljati ustrezno reprezentativ- ra udele`enca, torej prvoosebni pripovedo-nost vzorca za dovolj zanesljivo in veljavno valec, ki se nato prevesi v prevladovanjeposplo{itev rezultatov na populacijo blogov. pojmovnih entitet, ki se gibljejo v tematskemRaziskava, ki sistemsko-funkcijsko razisko- krogu dru`inskega zakonika. vanje `anra dopolni s korpusnimi pristopi 69