Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
32. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
Simpozij OBDOBJA32 MARTIN, Jim R., 1984: Language, register andPeticija za popolno obdav~itev katoli{ke cerkve: genre.James F. Christie (ur.): Childrenhttp://www.locitev-drzave-cerkve.org/obdavci Writing: reader. Geelong, Vic: Deakin Univer-tev-cerkve/#.UaEBG9hSwvs. sity Press. 21–30. PLEMENITA[, Katja, 2007: Posamostaljenja v MARTIN, Jim R., 1985: Process and Text: Twoangle{~ini in sloven{~ini: primer ~asopisnih Aspects of Human Semiosis. James D. Ben-vesti in kritik. Maribor: Slavisti~no dru{tvo, son, William S. Greaves (ur.): Systemic Per- spectives on Discourse. Norwood,NewJersey:Zalo`ba Zora. Ablex. 284–274. Prepre~imolovnaogro`enevrsteptic!: MARTIN, Jim R., 1989: Factual writing: explor-http://www.tretjiclen.si/slo/ptici. ing and challenging social reality. Oxford:SKUBIC, Andrej, 1994/95: Klasifikacija funkcij- Oxford University Press. skezvrstnostiinpragmati~nadefinicija MARTIN,JimR.,WHITE,PeterR.R.,2005:Thefunkcije. Jezik in slovstvo 40/5. 155–168. LanguageofEvaluation:AppraisalinEnglish.STARC, Sonja, 2009: ^asopisna ogla{evalska NewYork:Palgrave. MIKOLI^,Vesna,2007:Modifikacija podstave inbesedila, reklame: struktura in ve~kodnost. argumentacijska struktura besedilnih vrst.Koper: Zalo`ba Annales. Slavisti~na revija 55/1–2. 341–355.UNGER, Christoph, 2006: Genre, Relevance and Peticija proti davku na knjigo!: http://www.amne-Global Coherence. The Pragmatics of Dis- sty.si/j7/component/signit/?view=action &id=courseType.Basingstoke,New York: 63. Palgrave. Peticija proti noveli Zakona o visokem {olstvu:Voda in komunalna ureditev sta ~lovekova http://www.petitions24.com/peticija_proti_nopravica!: https://signature.right2water.eu/oct- veli_zakona_o_visokem_solstvu. Peticija za odpravo dr`avnega financiranja Kato-web-public. li{kecerkve:http://www.zrtve-cerkve.org/Za Slovenijo brez krzna: http://www.zaslovenijo- html/peticija_za_odpravo_dr_avnega_.html.brezkrzna.si. 479