Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
32. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
Simpozij OBDOBJA32 potrdil, izpolnjevanje obrazcev ob vpisu,Handford (ur.): The Routledge Handbook of prepisu, vabilo star{em in prijateljem na po-Discourse Analysis. Routledge Taylor and delitev diplome, zagovor in podelitev diplo-FrancisGroup.http://www.education.ucsb. meitn. [tudenti svojo `anrsko zmo`nost pri-edu/bazerman/chapters/chapters1.html dobijo z izobra`evanjem in z izku{njami, tj.BAZERMAN, Charles, 1997: The life of genre, kot ~lani dolo~ene akademske, {tudentskethe life in the classroom. Wendy Bishop, Hans diskurzivne skupnosti, izobra`evalni sistemOstrum (ur.): Genre and writing. Portsmouth, pa jim pri tem nudi ustrezno podlago.NH:Boynton,Cook.19–26. BAZERMAN, Charles, 1994: Systems of Genre Zaklju~ek and the Enactment of Social Intentions. Aviva Freedman, Peter Medway: Genre and the New @anrska analiza prou~uje konvencionali-Rhetoric.Taylor& Francis.79–101. zirane jezikovne prakse na strokovnih pod-http://www.education.ucsb.edu/bazerman/cha ro~jih. Poleg besedilnih zna~ilnosti ima vpters/documents/Bazerman1994ChptrSystem `anrskemraziskovalnempristopu pomembnoGenres.pdf vlogo {ir{i dru`beni kontekst in sodelovanjeBHATIA, Vijay K., 1993: Analysing genre: ve~strokovnih podro~ij, npr. jezikoslovcev inLanguage use in professional settings.New psihologov, ra~unalni~arjev, strokovnjakovYork: Longman Publishing. korpusnegajezikoslovja.@anrskisistemBHATIA, Vijay K., 2004: Worlds of written predvideva razvr{~anje `anrov po podro~jihdiscourse. London, New York: Continuum. in kot nad`anrov, tj. `anrov, ki so skupni ve~^ERV, Gaja, 2009: @anrski korpus novinarskih podro~jem, lo~ujejo se v mikrostrukturi.besedil. Marko Stabej (ur.): Infrastruktura Splo{no prepoznani vidiki pri `anrskem pro-sloven{~ine in slovenistike. Obdobja 28. Znan- u~evanju so odprtost, spremenljivost, me{a-stvena zalo`ba Filozofske fakultete. 89–95. nje besedilnih in `anrskih oblik ter intenzivnoKRANJC, Simona, 2004: Jezikovna zvrstnost v sodobnih medijih. Erika Kr`i{nik (ur.): Aktu- nastajanje novih, pogosto me{anih `anrov.alizacija jezikovnozvrstne teorije na Sloven- Zato so `e splo{ne omejitve `anrov te`koskem: ~lenitev jezikovne resni~nosti. Obdobja dolo~ljive in meje pri obravnavi razli~nih22. 395–405. `anrov prilagodljive, posebej nazorni pri temMIKOLI^, Vesna, 2009: Specializirani jezikovni so primeri kompleksnih, ve~kodnih in inte-korpusi in funkcijska zvrstnost. Marko Stabej raktivnih `anrov elektronsko posredovanega(ur.): Infrastruktura sloven{~ine in sloveni- sporazumevanja. Pomemben vidik `anrskegastike. Obdobja 28. Znanstvena zalo`ba Filo- prou~evanja so tudi pedago{ke potrebe, sajzofske fakultete. 257–263. bomo lahko u~inkovito usposabljali ustreznoHALLIDAY, M. A. K., HASAN, Ruqaiya, 1985, `anrsko pismene jezikovne uporabnike le s1992: Language, context, and text: aspects of posodobitvijo teoreti~nih podlag ter preure-language in a social-semiotic perspective. ditvijo veljavne jezikovnozvrstne teorije inOxford University Press. funkcijskih besedilnih vrst. NIDORFER [I[KOVI^, Mojca, 2007: Zna~il- nosti elektronskega diskurza. Irena Orel (ur.): Razvojslovenskegastrokovnegajezika. Literatura Obdobja 24. Ljubljana: Filozofska fakulteta, BAHTIN, Mihail M., 1999: Estetika in huma-Oddelek za slovenistiko, Center za sloven- nisti~ne vede. Ljubljana: Studia Humanitatis.{~ino kot drugi/tuji jezik. 163–174. BALA@ICBULC,Tatjana,2008:RabainfunkcijaNIDORFER [I[KOVI^, Mojca, 2009: @anrski konektorjev v jezikoslovnem diskurzu na pri-pristop k analizi poslovnih e-sporo~il. Marko meru sloven{~ine in hrva{~ine kot prvega inStabej (ur.): Infrastruktura sloven{~ine in slo- tujega jezika. Doktorska disertacija. Ljub-venistike. Obdobja 28. Ljubljana: Znanstvena ljana: Filozofska fakulteta. zalo`ba Filozofske fakultete. 271–277. BAZERMAN, Charles, 2011: Chapter 13. Genre - NIDORFER [I[KOVI^, Mojca, 2010: Pragma as Social Action. James P. Gee, Michaelti~nojezikoslovna analiza elektronskih poslov- 274