Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
32. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450-451
452-453
454-455
456-457
458-459
460-461
462-463
464-465
466-467
468-469
470-471
472-473
474-475
476-477
478-479
480-481
482-483
484-485
486-487
488-489
490-491
492-493
494-495
496-497
498-499
500-501
502-503
504-505
506-507
508-509
510-511
512-513
514-515
Simpozij OBDOBJA32 komisijski zapisnik o pregledu prejetega bla-Spoznanja ve~inoma izhajajo iz ~asa ob pri- ga, notarski zapisnik, zapisnik o kakovostnempravidoktorskedisertacijeo nad`anru prevzemu(MO),uradnizapisnik o tekmi, sod -poslovnih e-sporo~il, ko za poglobitev v ni{ki zapisnik o tekmi, reklamacijski zapi-porajajo~a se vpra{anja ni bilo dovolj ~asa. snik, tahimetri~ni zapisnik, zapisnik o dimni-Razmi{ljanje pa je predstavljeno z namenom karskem pregledu, zapisnik o sprejemu ustneslediti sodobni analizi diskurza in spodbuditi ovadbe oziroma predloga za pregon, zapisnikaktualizacijo teorije jezikovnih zvrsti ter o po{kodovani {tevilki, zapisnik glavnemorda ustrezneje zadostiti tudi pedago{kim obravnave, ocenjevalni zapisnik, zapisnik opotrebam. zasli{anju pri~e, zapisnik o stanju objekta itn. Ugotovimo lahko, da gre za primer kom-Vidiki besedilnih vrst oz. `anrov pleksnega nad`anra z veliko `anrskimi pod- tipi. Analiza sestavin, ki se pojavljajo v vseh1. stalen razvoj, spremenljivost, tvorjenje zapisnikih, je pokazala, da so to datum, krajin usihanje besedilnih vrst oz. `anrov ter prisotnost, namen besedila pa je ve~inomaBesedilne vrste in `anri niso nekaj ve~ne- izra`en `e kot del imena zapisnika, tj. zapi-ga, nespremenljivega. Na to vplivajo novi snik seje, inventure, izpita itn., sestavinaprenosniki, {e posebej zadnji, elektronski dnevni red pa je bila uporabljena le v neka- terih primerih, npr. pri zapisniku seje. Zapi-prenosnik, tehnolo{ki razvoj, ~love{ki razvoj, sniki {portnih dogodkovserazlikujejotudipoglobalizacija, prehod v dru`bo znanja. Nazo- tem, ali gre za sestanek kluba, tekmovanje,ren primer so elektronsko posredovana bese- ekipno tekmo, razlikujejo se po {portnih pano-dila in e-sporazumevanje, saj imajo besedilne gah ({ah, smu~arski skoki, balet, ko{arkavrste oz. `anri v socialnih omre`jih, npr. na itn.), glede na vrsto tekmovanja, npr. ali greFacebooku, v e-sporo~ilih, predstavitvah v zaregionalno,dr`avno,evropskoalisvetovnoprogramu Powerpoint, posebno obliko tako raven. Podrobnej{a raziskava nad`anra in ust-po sestavinah v makrostrukturi kot tudi v mi- rezna gradivna podlaga bi pokazali zna~il-krostrukturi. O novem `anru govorimo, ko se nosti posameznih `anrov, konvencije rabe,dolo~ene prakse ustalijo, postanejo prepo- retori~ne strukture, strokovne izraze in raz-znavne med ~lani dolo~ene diskurzne skup- li~nosti pri posameznih diskurznih skupno-nosti po obliki, sestavi, na~inu pojavljanja ter stih. dobivajo konvencionalizirano obliko. Besedilne vrste oziroma `anri v sodobni2. prepletanje funkcijskih (in socialnih) diskurzni analizi zvrsti, besedilnih vrst, `anrov; me{ani @anri, vezani na podro~ja in prostore, kjer`anri so v uporabi, npr. akademske institucije, {ole,Besedilne vrste oz. `anri so vedno pogo- uradi, posamezna delovna mesta, tvorijo mre-steje me{ani, zdru`ujejo zna~ilnosti in sesta- `o komunikacijskih dogodkov in razli~nihvine ve~ `anrov. Primer so ogla{evalska `anrov, osredoto~enih okoli besedil, ki nasta-besedila: barvanje strokovnega besedila s jajo v okviru jezikovne rabe. Kateri so torejpromocijskimi sestavinami in prepletanje lahko tisti elementi, ki manjkajo v jezikov-socialnih zvrsti – dodajanje elementov nare~ij nozvrstni teoriji, da bi zmogla funkcionirati vin mestnih govoric. Komentiranje {portnih 21. stoletju? Cilj prispevka ni prikazati nega-dogodkovinanalizanpr.podaj,prostihmetov tivne plati v obstoje~i ureditvi, ampak opo-in conske obrambe pri ko{arki vsebuje velik zoriti na dolo~ene kategorije, ki govorijo vdele` strokovnega izrazja, ki ga uporabijo prid druga~nemu teoreti~nemu pristopu pristrokovnjaki, razumejo pa ve~inoma povpre- opredelitvifunkcijskostibesedilnihvrst~ni gledalci, ki spremljajo tekme, se ukvar- oziroma `anrov v slovenskem jezikoslovju.jajo s ko{arko in so izraze osvojili preko 272