Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
29. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450
Simpozij OBDOBJA29 jalko, kakr{na je Kresetova, je tujina ves svet,ustvariti dialog za neobremenjeno medkultur- v katerem vladata nasilje in zlo.no komunikacijo. ^rtice Erice Johnson Debeljak izra`ajoLiteratura obliko tujosti prvoosebne pripovedovalke, ki se je v Sloveniji naselila in ustalila, a se s svo-BOGATAJ, Matej, 2008: Treba je sko~iti z vlaka. jo novo domovino kljub prizadevanju ne mo-Spremna beseda. Suzana Tratnik: ^esa nisem re identificirati. Kratka proza Suzane Tratniknikoli razumela na vlaku. Ljubljana: [tudent- tematizira `ensko obliko tujosti, ob~utenoska zalo`ba. 144–159. BOROVNIK, Silvija, 2003: Sodobne slovenske zaradiutesnjenevpetostivtradicionalnespol-romanopiske:sodobnislovenski`enskiroman. ne in dru`bene vloge, kakr{ne so tesno pove-Miran Hladnik, Gregor Kocijan (ur.): Slo- zane s slovenskim na~inom `ivljenja. Novostvenski roman. Obdobja 21. Ljubljana: Center v njeni prozi predstavlja tematizacija raz-za sloven{~ino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku li~nih spolnih identitet. za slovenistiko Filozofske fakultete. 99–108. BOROVNIK,Silvija,2007:Razbijanjestereotipov Vse obravnavane avtorice ~rpajo snov zav prozi Suzane Tratnik. Irena Novak Popov svojeliterarno delo iz urbanega sveta. V bese-(ur.): Stereotipi v slovenskem jeziku, literaturi dilih je prepoznavno avtobiografsko ozadje,in kulturi. 43. seminar slovenskega jezika, lite- v~asih pa se `enski literarni lik in prvoosebnarature in kulture. Ljubljana: Center za sloven- pripovedovalka tudi povsem zlijeta. Njihova{~ino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za kratka proza je minimalisti~na in neoreali-slovenistiko Filozofske fakultete. 78–85. sti~na, pogosto oblikovana kot fragment, ven-BO[NJAK,Blanka, 2005: Premiki v sodobni slo- dar kljub temu z izrazitim zgodbenim lokom.venski kratki prozi. Zora 38. Maribor: Slavi- sti~no dru{tvo. Kratka proza sodobnih slovenskih pisateljicJOHNSONDEBELJAK,Erica,2007:Takosimoj. izra`a ontolo{ko negotovost, nikakor pa neLjubljana: Mladinska knjiga. slu`i nobeni nacionalni ideji. Proza KresetoveKRESE, Maru{a, 2006a: Schreibende Frauen in in Tratnikove izra`a tudi tujost do nekdajSudosteuropa. Dragana Toma{evi}, Birgit privzgojenih vzorcev socializma, v kateremPolzl, Robert Reithofer (ur.): Frauen schrei- sta avtorici dora{~ali. @enski liki v njihovihben. Positionen aus Sudosteuropa. Graz: besedilih zasedajo aktivne vloge, vsekakor soLeykamVerlag. 18–23. to izobra`ene in uporni{ke `enske, nekonven-KRESE, Maru{a, 2006b: Vsi moji bo`i~i. cionalne tudi na umetni{kem in/ali znan-Ljubljana: Mladinska knjiga. stvenem podro~ju. Tematizacija kulturnihKRESE,Maru{a,2009:Vsemojevojne.Ljubljana: stereotipov predstavlja eno od osrednjih niti vMladinska knjiga. TRATNIK, Suzana, 2003: Na svojem dvori{~u. omenjenem literarnem snovanju. Vse avto-Ljubljana: [KUC. rice stereotipno pojmovanje tujega presegajo,TRATNIK,Suzana,2008:^esanisemnikolirazu- ga problematizirajo ter si tako prizadevajomela na vlaku. Ljubljana: [tudentska zalo`ba. 40