Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
29. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450
Simpozij OBDOBJA29 1. letnik 2. letnik 4. letnik 1 informiranje javnosti (35,1 %)informiranje javnosti (38,5 %)informiranje javnosti (50 %) 2 jezikovna kultura (25,7 %)jezikovna kultura (19,2 %)izobra`evanje (20,8 %) 3 izobra`evanje (9,5 %)izobra`evanje (17,3 %)zabava (16,7 %) 4 zanimiv in raznolik programzabava (15,4 %)jezikovna kultura (8,3 %) (6,8 %) Preglednica 7: Deseto vpra{anje: Kaj menite, kaj je temeljna naloga/poslanstvo Televizije Slovenija? Vrsta oddaj Socialne zvrsti Primernost/ustreznost rabe a) izobra`evalne oddajezborni jezik da knji`ni pogovorni jezikda b) informativne oddajezborni jezik da knji`ni pogovorni jezikda nare~je ne c) kulturne oddaje zborni jezik da knji`ni pogovorni jezikda nare~je da/ne ~) razvedrilne oddajezborni jezik da knji`ni pogovorni jezikda nare~je da Preglednica 8: Enajsto vpra{anje: Katera socialna(-e) zvrst(-i) jezika se po va{em mnenju najpogosteje pojavlja(jo) v posameznih vrstah oddaj? Se vam zdi njihova raba primerna/ustrezna? Deveto vpra{anje spra{uje po jezikovno-Ve~ina {tudentov meni, da sta temeljni izobra`evalnihoddajah, ki jih {tudentjenalogi javne televizije informiranje javnosti, spremljajo. V preglednici 6 so navedene tistekar se ka`e tudi pri odgovorih na vpra{anje o oddaje, ki so vsaj deloma jezikovnoizobra-najpogosteje spremljanih oddajah na TV Slo- `evalne, kar nekaj odgovorov pa je bilo tudivenija, in dvig jezikovne kulture ter (splo{no) neustreznih. Najpogosteje navajani oddaji staizobra`evanje. Vrednopremislekapaje,dase Minute za jezik, ki je popolnoma jezikovnamedpetimi najpogosteje gledanimi oddajami oddaja, in Knjiga mene briga, ki je knji`evna{tudentov jezikovnokulturne in (splo{no)izo- oddaja. Deloma jezikovnoizobra`evalni stabra`evalne oddaje ne pojavljajo. tudi Enajsta {ola in Male sive celice, obe[tudentje ugotavljajo, da se knji`ni zborni namenjeni mlaj{im generacijam {olarjev,in knji`ni pogovorni jezik ter neknji`na na- predvsemosnovno{olcem.Zanimivoje,dasore~nagovoricapojavljajovvsehvrstahoddaj, {tudentje ~etrtega letnika med odgovori na-nare~no se ne pojavlja le v izobra`evalnih vedli tudi oddaji, namenjeni slovenski manj-oddajah. Vse zapisane socialne zvrsti so {ini v Avstriji in na Mad`arskem, ki imataocenili kot primerne posamezni vrsti oddaje, poleg osnovnega cilja izobra`evanja Sloven-izjemi sta le kulturne oddaje, kjer so mnenja cev v slovenskem jeziku predvsem mo~noenakovredno deljena, ter informativne odda- narodnopredstavitveno oz. narodnopovezo-je, kjer je tovrstna raba ozna~ena kot neu- valno vlogo. strezna. Anketiranci niso imeli mo`nosti 399