Eng
lish
Kontakt
Išči
Meni
Tečaji za odrasle
Izpiti
Knjige
Za otroke
Na tujih univerzah
Seminar SJLK
Simpozij obdobja
Izobraževanja za učitelje
29. Obdobja:
Pojdi na
1
2-3
4-5
6-7
8-9
10-11
12-13
14-15
16-17
18-19
20-21
22-23
24-25
26-27
28-29
30-31
32-33
34-35
36-37
38-39
40-41
42-43
44-45
46-47
48-49
50-51
52-53
54-55
56-57
58-59
60-61
62-63
64-65
66-67
68-69
70-71
72-73
74-75
76-77
78-79
80-81
82-83
84-85
86-87
88-89
90-91
92-93
94-95
96-97
98-99
100-101
102-103
104-105
106-107
108-109
110-111
112-113
114-115
116-117
118-119
120-121
122-123
124-125
126-127
128-129
130-131
132-133
134-135
136-137
138-139
140-141
142-143
144-145
146-147
148-149
150-151
152-153
154-155
156-157
158-159
160-161
162-163
164-165
166-167
168-169
170-171
172-173
174-175
176-177
178-179
180-181
182-183
184-185
186-187
188-189
190-191
192-193
194-195
196-197
198-199
200-201
202-203
204-205
206-207
208-209
210-211
212-213
214-215
216-217
218-219
220-221
222-223
224-225
226-227
228-229
230-231
232-233
234-235
236-237
238-239
240-241
242-243
244-245
246-247
248-249
250-251
252-253
254-255
256-257
258-259
260-261
262-263
264-265
266-267
268-269
270-271
272-273
274-275
276-277
278-279
280-281
282-283
284-285
286-287
288-289
290-291
292-293
294-295
296-297
298-299
300-301
302-303
304-305
306-307
308-309
310-311
312-313
314-315
316-317
318-319
320-321
322-323
324-325
326-327
328-329
330-331
332-333
334-335
336-337
338-339
340-341
342-343
344-345
346-347
348-349
350-351
352-353
354-355
356-357
358-359
360-361
362-363
364-365
366-367
368-369
370-371
372-373
374-375
376-377
378-379
380-381
382-383
384-385
386-387
388-389
390-391
392-393
394-395
396-397
398-399
400-401
402-403
404-405
406-407
408-409
410-411
412-413
414-415
416-417
418-419
420-421
422-423
424-425
426-427
428-429
430-431
432-433
434-435
436-437
438-439
440-441
442-443
444-445
446-447
448-449
450
Simpozij OBDOBJA29 GROSMAN, Meta, 2006: Razse`nosti branja: zaPE^JAK,Sonja,1999:Osnovepsihologijebranja: bolj{o bralno pismenost. Ljubljana: Karanta - spiralni model kot oblika razvijanja bralnih nija. sposobnosti u~encev. Ljubljana: Znanstveni FRAN^I^, Franjo, 2002: Lov na sanje: dramskiin{titut Filozofske fakultete. prizori za male in velike otroke. Celje: Mo-PE^JAK, Sonja idr., 2006: Bralna motivacija v horjeva dru`ba. {oli: merjenje in razvijanje. Ljubljana: Zavod FRANK, Anne, 1994: Dnevnik Ane Frank. Ljub-RSza{olstvo. ljana: Mladinska knjiga. PE^JAK, Sonja idr., 2010: Bralna pismenost ob KOREZ,Ivanka,2008:Sestavnidelisamopodobe.koncu osnovne {ole – ali fantje berejo druga~e Ivan Frbe`ar, Suzana Te`ak, Ivanka Korez:kotdekleta?Sodobna pedagogika 61/1. Samopodoba nadarjenih otrok. Radovljica:86–102. Didakta. 12–21. SCHOLLAERT, Rudi, 2008: Vpeljevanje spre- KRI@AJ ORTAR, Martina, BE[TER, Marja,memb z namenom trajnih izbolj{av. Mojca SAKSIDA, Igor, 2005: U~ni na~rt: programPu{nik (ur.): Vpeljevanje sprememb v {ole: osnovno{olskega izobra`evanja. Sloven{~ina.priro~nik za {olske razvojne time. Ljubljana: Ljubljana: Ministrstvo za {olstvo in {port,ZavodRSza{olstvo. 25–38. ZavodRSza{olstvo. TE@AK, Suzana, 2008: Kdo so nadarjeni? Ivan KROPP, Paul, 2000: Vzgajanje bralca: naj va{Frbe`ar, Suzana Te`ak, Ivanka Korez: Nadar- otrok postane bralec za vse `ivljenje. Tr`i~:jeni otroci. Radovljica: Didakta. 12–23. U~ila. VI@INTIN, Marijanca Aj{a, 2008a: Dru`insko MARENTI^-PO@ARNIK,Barica,KALIN,Jana,branje s knji`no torbico: vzpodbujanje branja [TEH, Barbara, VALEN^I^ ZULJAN, Mile-pri ~etrto{olcih. Majda Steinbuch (ur.): Pro- na, 2005: U~itelji v prenovi – njihova stro-grami {olskih knji`nic in razvijanje pisme- kovna avtonomija in odgovornost. Ljubljana:nosti.3.kongres{olskihknji`ni~arjev Znanstveni in{titut Filozofske fakultete.Slovenije. Ljubljana: Zavod RS za {olstvo. PATRIC, Jones, HARTMAN, Maureen L., TAY-(Elektronski vir.) 343–352. LOR, Patricia, 2006: Connecting with reluc-VI@INTIN,MarijancaAj{a,2008b:Bralnazna~ka tant teen readers: tips, titles and tools. News filmi, gledali{kimi predstavami in literarnimi York: Neal-Schuman Publishers. ve~eri. Otrok in knjiga 35/73. 83–96. 361